بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ | صفحه ۵۴ | طاقچه
کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ اثر استفان گایز

بریده‌هایی از کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟

نویسنده:استفان گایز
امتیاز:
۴.۰از ۱۱۶۰ رأی
۴٫۰
(۱۱۶۰)
«هنگامی که ژاپنی ها ظروف شکسته را تعمیر می‌کنند، محل شکستگی را با طلا پر می‌کنند آنها معتقدند وقتی که چیزی آسیب دیده است و سرگذشتی دارد، زیباتر می‌شود.» باربارا بلوم
زحل
«در دنیایی که پیوسته می‌کوشد تا تو را به چیز دیگری تبدیل کند، خود بودن مهم‌ترین دستاورد است»
زحل
انجام دادن بر عالی انجام دادن، مقدم است.
乙_みG
«اگر همه چیز را در حد کمال می‌خواهی، هرگز راضی نخواهی شد.»
fatemeh
برای آنکه بتوانید در زمینه‌ای رشد کنید، چاره‌ای ندارید جز اینکه با ریسک، تردید و رنجی روزافزون رو به رو شوید. مطلقاً گزینه دیگری وجود ندارد زیرا اگر رشد کردن با راحتی همراه بود، تاکنون در آن نقطه ایستاده بودید.
infinito
«هنگامی که ژاپنی ها ظروف شکسته را تعمیر می‌کنند، محل شکستگی را با طلا پر می‌کنند آنها معتقدند وقتی که چیزی آسیب دیده است و سرگذشتی دارد، زیباتر می‌شود.»
infinito
اگر زمین بخورم و جلوتر بیفتم، باز هم نسبت به زمانی که قدمی برنداشته بودم، جلوتر هستم.
LEO
اگر می‌خواهید بیشتر دوست‌تان بدارند، سعی نکنید که بی‌عیب و نقص به نظر برسید. در مقابل ضعف‌هایتان، راحت باشید و جبهه نگیرید. به همین سادگی است: معمولی بودن (در حد کمال نبودن)، باعث می‌شود مردم بیشتر دوست‌تان داشته باشند.
zahra_biniyaz
فرزند آخر کمال‌گرایی، بی‌اشتهایی است. تمایل رسیدن به «وزنی در حد کمال» و یا تصویری ایده‌آل از بدنتان. این یکی از خطرناک‌ترین و سخت‌ترین آشفتگی‌های روانی به لحاظ درمانی است. پس بیایید کمال‌گرایی را سطحی نگیریم. کمال‌گرایی یک آشفتگی ذهنی است.
mghf
کمال‌گرایی متفاوت از کلمه کمال بوده و غیرمنطقی، فلج کننده، محدود کننده و حتی کشنده است. به عنوان مثال مواردی همچون بی‌اشتهایی، افسردگی و خودکشی را به همراه می‌آورد.
mghf

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان