بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ | صفحه ۵۲ | طاقچه
کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ اثر استفان گایز

بریده‌هایی از کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟

نویسنده:استفان گایز
امتیاز:
۴.۰از ۱۱۴۸ رأی
۴٫۰
(۱۱۴۸)
اگر می‌توانی چیز نامطلوبی را تحمل کنی و آن تو را قوی کند، بسیار بهتر از آن است که در مقابلش «محافظت شده» باقی بمانی.
Fateme Polad
جادهٔ رسیدن به برتری، بسیار معمولی آغاز می‌شود.
مسافر
اگر می‌توانی چیز نامطلوبی را تحمل کنی و آن تو را قوی کند، بسیار بهتر از آن است که در مقابلش «محافظت شده» باقی بمانی.
Mohamad Mahdavi
«در دنیایی که پیوسته می‌کوشد تا تو را به چیز دیگری تبدیل کند، خود بودن مهم‌ترین دستاورد است» رالف والدو امرسون
جوان خراسانی | javan khorasani
- به نتایج اهمیت ندهید، به انجام کار اهمیت دهید. - به مشکلات اهمیت ندهید، به این اهمیت دهید که با وجود آن‌ها، پیشرفت کنید یا اگر باید مشکلی را حل کنید، بر راه‌حل‌اش تمرکز کنید. - اهمیت ندهید که مردم چه فکری می‌کنند. به این اهمیت دهید که می‌خواهید چه کسی باشید و چه کاری انجام دهید. - کمتر به درست انجام دادن اهمیت بدهید. بیشتر به انجام دادن کار اهمیت دهید. - کمتر به شکست اهمیت بدهید. به موفقیت اهمیت دهید. - کمتر به زمان‌بندی اهمیت بدهید. به خودِ کار اهمیت بدهید.
artemis
گذشته قابل تغییر نیست، می‌توان سرعت فراموش کردن را بالا برد.
artemis
انرژی‌ای که از تنبیه کردن خود دریافت می‌کنید، حتی یک شب هم دوام نخواهد آورد اما میزان انرژی‌ای که از تشویق خود برای به کارگیری یک راهکار عمل‌گرایانه هوشمندانه، به دست می‌آورید، می‌تواند برای یک عمر دوام بیاورد.
乙_みG
حرکت دفترچه موفقیت: جایی را برای یادداشت کردن موفقیت‌هایتان در نظر بگیرید (دفترچه، کامپیوتر، تلفن همراه) و روزی حداقل یکی از کارهایی را که با موفقیت انجام داده‌اید (یا یک خصوصیت مثبت‌تان را) در آن یادداشت کنید تا جایی که دیگر چیزی به ذهن‌تان نرسد.
ne145gy
توانایی دویدن خود را با دوستی که دونده ماراتون است و یا با یک چیتا مقایسه نکنید؛ اگر بناست که مقایسه کنید، معیارتان را در سطح توانایی یک لاک‌پشت در نظر بگیرید. در مورد روابط اجتماعی، شخصیت‌های فیلم‌های سینمایی را ملاک خود در نظر نگیرید. روابط در زندگی واقعی مانند آنچه که در متن فیلم‌نامه نوشته شده است، نیست و پیچیده‌تر است.
ne145gy
هنگامی که افراد خود را از چیزی منع می‌کنند یا سعی می‌کنند ذهن‌شان را از شر چیزی خلاص کنند، آن چیز با استقامت و دوام بیشتری به سمت‌شان برمی‌گردد. پس، راه حل این است که راه افکار منفی را باز بگذاریم، اما به آنها اهمیت ندهیم.
NeginJr

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان