بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دختری که او می شناخت | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب دختری که او می شناخت اثر تریسی گارویس گریوز

بریده‌هایی از کتاب دختری که او می شناخت

انتشارات:نشر سنگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۲ رأی
۴٫۲
(۳۲)
اولین دروغ باعث گفتن دروغ‌هایی می‌شود که بعد از آن پشت هم به‌راحتی به زبان می‌آیند.
hamtaf
کاری کرد که واقعاً گریه‌ام گرفته بود. ولی یه دفعه یادم اومد تا من نخوام کسی نمی‌تونه کاری کنه که احساس کوچیکی کنم
hamtaf
اگر ساکت بمانی و سر و صدای زیادی تولید نکنی، به دلایلی مردم تصور می‌کنند شنوایی تو مشکل دارد.
hamtaf
ولی به گفته النور روزولت: «زن مثل چای کیسه‌ای است تا زمانی که آن را در آب داغ نگذارید، نمی‌دانید چه‌قدر می‌تواند قوی باشد.» این داغ‌ترین آبی است که تا حالا در آن بوده‌ام.
سوگند دولو
در حال حاضر، افراد کمی در زندگی‌ام هستند که کنارشان می‌توانم صد در صد خودم باشم، ولی او همیشه یکی از آن‌ها بوده است. مجبور نیستم نقش بازی کنم یا سعی کنم او را تحت تأثیر قرار دهم، کاری که در برابر لیز مجبور بودم انجام دهم. حس رهایی خوبی دارد.
سوگند دولو
«تو یه ویژگی فوق‌العاده داری که به مردم عرضه کنی، آنیکا. تو صادق و وفاداری. همه این خصلت رو تحسین نمی‌کنن و در هر حال آدم‌هایی هم هستن که تو رو دوست نخواهند داشت. زندگی برای هیچ‌کس آسون نیست. همهٔ ما چالش‌های خودمون رو داریم. همه با مشکلات روبه‌رو می‌شیم. ولی روشی که برای مقابله با مشکلات به کار می‌بریم چیزیه که ما رو می‌سازه.»
×Mira×
«مگه همه اینو نمی‌خوان؟ چه‌طور می‌تونی نخوای کسی بعد از این‌که بهت آزار رسونده عوض بشه؟» «این‌که روشت رو در مواجهه با اطرافت عوض کنی لزوماً به این معنی نیست که آدم دیگه‌ای شدی. جاناتان این‌جا نیست و من نمی‌تونم از طرف اون جواب بدم، ولی من در طول سال‌هایی که روان‌درمانی انجام می‌دم با آدم‌های زیادی صحبت کردم. تنها چیزی که بارها ازشون شنیدم اینه که طرف مقابل‌شون عوض شده و حتی یکی‌شون نگفته این اتفاق خوبی بوده.»
×Mira×

حجم

۲۲۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۲۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد