بریده‌های کتاب کارگر مرده
در ظاهر، فاکسکان شبیه یک اردوگاه کار نیست. تور راهنمایی که به داخل فاکسکان می‌رود، تصویری خلاف تصاویر کارخانه‌های صنعتی اعصار تاریک را ترسیم می‌کند. در اینجا استخرهای شنا، زمین‌های تنیس، باشگاه بدنسازی و باشگاه‌های شطرنج، خطاطی و ماهی‌گیری برای کارمندان وجود دارد. تنها نکته این است که این امکانات مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. فارغ از فواصل زمانی کوتاهی که برای ناهار و خواب در نظر گرفته شده است، کارگران وقت آزاد ندارند. از این رو استخرهای شنا و زمین‌های تنیس مانند صحنه‌سازی‌های بی‌رحمانه‌ای هستند که طراحی شده‌اند تا این گمان را به‌دست دهند که شاید پایانی برای کار وجود داشته باشد.
Moo TB
ایدئولوژی کمونیسم لیبرال در هیچ‌کجا بهتر از نمونه‌های گسترده مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) نمود نمی‌یابد. امروزه به سختی می‌توانیم شرکتی را بیابیم که در وب‌سایت یا کتاب‌های انگیزشی خود، با آب و تاب توضیح نداده باشد که چطور «به جامعه‌اش خدمت می‌کند» و می‌خواهد از الگوهای [توسعه] پایدار استفاده کند. همانطور که مطالعات متعدد نشان داده است، شرکت‌های چندملیتی که سرسام‌آورترین و بزرگترین سیاست‌های مسئولیت اجتماعی را دارند، همان‌هایی هستند که بیشترین آسیب را وارد می‌کنند: شرکت‌های نفتی، شرکت‌های دخانیات و غیره.
Moo TB
امروزه بنگاه‌ها «دلقک‌های شرکتی» را استخدام می‌کنند که شغلشان طراحی بازی‌های بچگانه مخصوص ادارات است تا باعث خنده ما شوند، آن هم زمانی که درحد مرگ مشغول کار کردن هستیم.
Moo TB

حجم

۱۱۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۱۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد