بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قراردادهای مقدس | طاقچه
کتاب قراردادهای مقدس اثر کارولین میس

بریده‌هایی از کتاب قراردادهای مقدس

نویسنده:کارولین میس
انتشارات:نشر هیرمند
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأی
۴٫۲
(۶)
میگل د اونامونو،۱۸ فیلسوف اسپانیایی، زمانی نوشت خداوند هم همراه با رنج بشر بر روی زمین رنج می‌کشد (به‌هرحال، معنای اصلی شفقت یا Compassion همین است: همراه باهم رنج‌بردن)
Nasim Shahini
قرارداد مقدس، شما را ملزم می‌کند که آگاهی و درک‌تان را از طرز کار با نیروهای بزرگ‌تر از اراده شخصی خودتان بسط بدهید. رشد شخصی و روحی ما به نفع اطرافیان‌مان هم هست. ما علاوه‌بر چیزهای دیگر یاد می‌گیریم که برای کمک به دیگران اینجا هستیم. از آنجا که قرارداد فرصتی است برای توانمند ساختن روح شما، قوانین برتر ملزم‌تان می‌کند که شروط آن را رعایت کنید. اغلب اوقات بارها به شما فرصت داده می‌شود تا روند یادگیری درسی را تکمیل کنید. و هربار که سعی کنید از فرصتی یا چالشی دوری کنید، عواقبش شدیدتر می‌شود.
Nasim Shahini
سفر ترسناکی که واسالیسا به جنگل می‌کند و وظایفی که انجام می‌دهد، راه او به‌سوی قدرت درونی و تحقق توان بالقوه خویش است. این قرارداد مقدس اوست. او و همهٔ ما قرار است یاد بگیریم که به عروسک کوچک درون‌مان تکیه کنیم، به ندای کوچک درون‌مان گوش بدهیم و از خودمان پیروی کنیم تا بدانیم که در زندگی به کجا می‌رویم و هنگام خطر و بروز دشواری‌ها چه کنیم.
Nasim Shahini
وقتی شما رسالت‌تان را بشناسید، می‌توانید طوری زندگی کنید که بهترین بهره را از انرژی‌تان ببرید. وقتی با انرژی‌هایتان هم‌ساز باشید، قدرت شخصی‌تان را به بهترین وجه بیان می‌کنید. من اسم این را هم‌سازی با قرارداد مقدس خودتان می‌گذارم.
Nasim Shahini
اگر ما می‌توانستیم نگاهی به معنای نمادین تجارب‌مان بیندازیم، برای رویارویی و سازگاری با تغییرات اجتناب ناپذیر زندگی‌مان آماده‌تر بودیم. آن وقت به‌جای جنگیدن با تغییر و دردکشیدن و زخم‌های عاطفی ایجادکردن، می‌توانستیم وقایع را در پرتو متفاوتی ببینیم، تغییرات را بپذیریم و در زندگی‌مان پیش برویم.
Nasim Shahini
این نداشتن جهت‌گیری روحی و عاطفی همه‌گیر شده است. این امر نه‌تنها مشکل شخصی خیلی‌ها شده، بلکه مسأله‌ای جهانی نیز هست: از دیدگاه کیهانی، اینکه سیاره‌ای مملو از انسان‌هایی باشد که نه می‌دانند چرا اینجا هستند و نه اینکه چکار باید بکنند، به چه درد جهان هستی می‌خورد؟
Nasim Shahini

حجم

۷۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

حجم

۷۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۵۰۰
۵۰,۷۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد