بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهای ده گانه‌ی زندگی که هر زنی باید بداند | طاقچه
کتاب رازهای ده گانه‌ی زندگی که هر زنی باید بداند اثر باربارا دی آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب رازهای ده گانه‌ی زندگی که هر زنی باید بداند

۴٫۲
(۵)
هیچ عاملی در جهان خارج قوی‌تر از روحیات و حالات درونی شما نیست. اگر به بهشت روی زمین هم بروید ولی ذهن و دلتان نگران و مضطرب باشد، احساس غم و اندوه خواهید کرد. و برعکس، اگر به مکانی ناخوشایند و نامطلوب بروید ولی در درون خوشحال و راضی باشید، خوش خواهید گذراند و خواهید توانست بهشت خود را همانجا تجربه کنید.
ساکورا 桜 サクラ
«اگر ما از چالشها فرار کنیم، خود را از رشد محروم ساخته‌ایم. شاید با خود فکر کنیم که از درد گریخته‌ایم، اما حقیقت این است که بیداری را پس رانده‌ایم. درد از یک شخص، یک مکان یا یک واقعه ناشی نمی‌شود. درد در ذهن ما خلق می‌گردد. تا وقتی از یک مشکل می‌گریزیم، درد هم در ذهن ما باقی می‌ماند. تنها از طریق مواجهه با آن مشکل می‌توانیم فرصتی برای آزادی خود به دست آوریم.»
Mozhgan
به جای مقایسه کردن خود و زندگی‌تان با آن تصویر دلخواه و مطلوب که در ذهن دارید، بهتر است خود و زندگی‌تان را برمبنای میزان رشد و یادگیری‌تان ارزیابی کنید. این فرمول جادویی هر روز از زندگی‌تان را هدفمند و پربار می‌سازد.
ساکورا 桜 サクラ
وقتی می‌اندیشید که هدف زندگی انجام کاری، گرفتن چیزی یا کسب موفقیتی است، وقتی می‌اندیشید زندگی واقعی‌تان آن چیزی نیست که در ذهن خود ساخته و پرداخته‌اید، چیزی جز خسران نصیب خود نکرده‌اید. وقتی بفهمید زندگی یک کلاس درس است که در آن موفقیت به معنای رشد و تبدیل شدن به متعالی‌ترین وجه انسانی ممکن می‌باشد، درمی‌یابید که باید خود و زندگی‌تان را از زاویه دید کاملاً متفاوتی بنگرید.
ساکورا 桜 サクラ

حجم

۲۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد