بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند اثر جان تی مالوی

بریده‌هایی از کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند

نویسنده:جان تی مالوی
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأی
۳٫۳
(۶)
زنی این موضوع را بسیار جالب توضیح می‌داد، او می‌گفت با مردی بودن مثل کندن چاله است. هر چه بیشتر بکنید، گودال عمیق‌تر می‌شود و سخت‌تر می‌توانید از آن بیرون بیایید.
کتاب 1984
وقتی مردی زنی را متقاعد می‌کند که هیچ امیدی به ازدواج در رابطه‌اش وجود ندارد، زن بهتر است به رابطه پایان دهد، این در صورتی است که دلش بخواهد ازدواج کند.
کتاب 1984
تعدادی از دامادها گفتند از سوی خانواده عروس برای ازدواج فشار بر آنها وارد شده، که معمولاً نتیجه خوبی ندارد. ما با مردانی مصاحبه کردیم که به دلیل نداشتن تحمل این فشار از طرف خانواده عروس، با زن قطع رابطه کرده‌اند.
کتاب 1984
زنانی که با آنها مصاحبه کردیم گفتند آنها این پیام را به روش‌های گوناگون مطرح کرده‌اند: « همه دوستان من ازدواج کرده‌اند »، « ساعت بیولوژیکی بدن من تیک‌تاک می‌کند »، « من فکر می‌کنم اگر ازدواج کنیم می‌توانیم کمی پول پس‌انداز کنیم »، « همه دل‌شان می‌خواهد بدانند ما کی تصمیم داریم وارد گود شویم »
کتاب 1984
زنانی که ازدواج می‌کنند به مرد زندگی‌شان اصرار می‌کنند تا با آنها ازدواج کند.
کتاب 1984
مردها از قرارهای منظم تصوری معمولی دارند، در حالی که زنان در این ملاقات‌ها خودشان را زوج فرض می‌کنند.
کتاب 1984
در بدو آشنایی هرگز درباره ازدواج، بچه و آینده مشترک‌تان صحبت نکنید.
کتاب 1984
اگر یکی از شما یا هر دو به شدت کار کنید یا دور از هم زندگی کنید، چنین عواملی سرعت شکل‌گیری رابطه را کند می‌کند. احمقانه است اگر رابطه‌ای را به دلیل آن که مرد چند روز یا چند هفته از برنامه آشنایی عقب است، ترک کنید.
کتاب 1984
تقریباً ۱۷ درصد از زنانی که از دفترخانه‌های ازدواج بیرون می‌آمدند و بلد بودند آشپزی کنند گفتند که هرگز یا فقط در موقعیت‌های خاصی برای مردی که قرار بود با آنها ازدواج کند غذا پخته‌اند. آنها می‌گفتند بعد از ازدواج قرار است بیش از ۵۰ سال غذا بپزند، پس ترجیح می‌دهند چنین چیز اجتناب‌ناپذیری را به تعویق بیندازند.
کتاب 1984
زنانی که با مردان متأهل بیرون می‌روند و به این کار ادامه می‌دهند نتیجه آن را خواهند دید. آنها کاری می‌کنند که از نظر اخلاقی درست نیست و نباید انتظار داشته باشند که برای چنین عملی پاداش دریافت کنند.
کتاب 1984

حجم

۱۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان