بریده‌های کتاب هوش مصنوعی
کتاب هوش مصنوعی اثر گروه نویسندگان

کتاب هوش مصنوعی

۳٫۱
(۱۲)
«داده اکنون نقش نفت را دارد»
amir hossein kamali
بسیاری از افراد معنای آن را به اشتباه متوجه شده‌اند. مدیران، هوش مصنوعی را نوعی فناوری کلیدی ساختارشکن می‌دانند، کارمندان به‌عنوان یک ویران‌کننده شغل به آن نگاه می‌کنند، مشاوران همیشه در صحبت‌هایشان به‌عنوان راه‌حلی همه‌جانبه از آن یاد می‌کنند و رسانه‌ها مرتب آن را بزرگ و ترسناک جلوه می‌دهند.
kia
از میان ۱۲۰۰ مدیر اجرایی ارشد در سراسر جهان، ۷۵ درصد اعلام کردند که در حال شتاب‌بخشیدن به سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های هوشمند هستند و ۷۲ درصد گفتند که این کار را در واکنش به رقبا انجام می‌دهند. آنها می‌دانند که برای ادامه فعالیت خود باید راه‌هایی برای بهبود بهره‌وری پیدا کنند و فرصت‌های جدیدی برای رشد به وجود آورند تا بتوانند با رقبای خود مقابله کنند. برخی شرکت‌ها در حال تبدیل‌شدن به «شرکت‌های هوشمندی» هستند که در آنها تمام فرایندها دیجیتالی می‌شوند، تصمیمات برگرفته از داده هستند
Amin Zamani
تلفیق فناوری، مهارت‌های انسانی و دارایی‌های سرمایه‌ای جهت رفع نیازهای مشتریان، به خلاقیت و برنامه‌ریزی زیادی احتیاج دارد. ماشین‌ها در انجام این کار مهارت چندانی ندارند، به همین دلیل کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار از مفیدترین مشاغل عصر یادگیری ماشین هستند.
Amin Zamani
فناوری هوش مصنوعی کاری را انجام می‌دهد که در انجامش توانایی زیادی دارد، یعنی پردازش حجم زیادی داده و ارائه پیشنهاد یا اقدامی مشخص؛ انسان‌ها نیز کاری را انجام می‌دهند که در انجام آن بهترین هستند، یعنی قضاوت و انتخاب بهترین گزینه.
Amin Zamani
شرکت‌های مختلف از هوش مصنوعی برای انجام کارهای روزمره کارمندان و ارائه ابزارهای تحلیلی جدید به آنها با هدف بهبود تجربه مشتری و کشف فرصت‌های جدید برای محصولات، خدمات و مدل‌های کسب‌وکاری محرک رشد، استفاده می‌کنند. ‌
Amin Zamani
مهم‌ترین فناوری همه‌منظوره عصر ما هوش مصنوعی و به‌خصوص یادگیری ماشین است.
لیلی مهدوی

حجم

۲۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۲۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد