بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جادوی ذهن | طاقچه
کتاب جادوی ذهن اثر ژوزف مورفی

بریده‌هایی از کتاب جادوی ذهن

نویسنده:ژوزف مورفی
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأی
۳٫۴
(۹)
آرزوی مکان واقعی، آرامش خاطر، فراوانی و امنیت، انگیزه‌های کیهانی همهٔ افراد است. قانون ذهنی وجود دارد که هنگامی که درک شود، انسان را قادر به تحقق خواسته‌های بزرگش می‌کند. علت همهٔ سردرگمی‌ها، کشمکش‌ها و مشکلات موجود در جهان عدم تحقق خواسته‌های قلبی اوست. قدرت ذهن ناخودآگاه را به انسان نشان دهید؛ به او بگویید که اگر پایان را تصور کند، آن را به صورت ذهنی حس کند و به آرمان خود وفادار بماند، ناخودآگاه آن را به نتیجه خواهد رساند.
Alborz
همیشه این حقیقت ساده را بخاطر بسپار: ذهن آگاه قدرت انتخاب دارد؛ ناخودآگاه آنچه را که گفته شده انجام می‌دهد. دومی اعتقادات و باورهای شما را می‌پذیرد و آنها را وارد تجربهٔ شما می‌کند. این یک قدرت نامتناهی و خلاق است
seemorgh
بسیاری ذهن ناخودآگاه را به یک بانک تشبیه می‌کنند، شما دائماً در این بانک جهانی در حال سپرده‌گذاری هستید. مطمئن شوید که بذرهای آرامش، هماهنگی، ایمان و حسن نیت را در آن سپرده‌گذاری می‌کنید؛ اینها هزار برابر بزرگتر می‌شوند، پس سعادت و خوش‌بختی محصول شما خواهد بود.
seemorgh
هنگامی که تصمیم‌گیری دشواری دارید، یا وقتی که در یافتن راه‌حل مشکلتان شکست می‌خورید، یک بار شروع کنید به فکر کردن سازنده در مورد آن. اگر می‌ترسید و نگرانید، واقعاً در حال فکر کردن نیستید. اندیشهٔ واقعی شامل تأمل روی تمام چیزهایی است که واقعی، عادلانه، صادقانه، دوست داشتنی و خوب هستند. تفکر واقعی از ترس رهاست. دلیل واقعی ترس شما این است که مفهومی نادرست دارید، یا در حال مشاهدهٔ غلط چیزها هستید. احتمالاً شما اعتقاد دارید که چیزهای خارجی، شرایط و محیط شما را کنترل می‌کند و آنها سببی (علی) هستند. به خاطر داشته باشید شما بر محیط و شرایط تسلط دارید.
Alborz
یک شوهر نباید تلاش کند و همسرش را نسخهٔ دومی از خودش بسازد. تلاش بی‌رویه برای تغییر او از بسیاری جهات، برای ماهیت او بیگانه است؛ این تلاش‌ها همیشه جاهلانه هستند؛ بارها منجر به از هم پاشیدگی ازدواج شده است. این تلاش‌ها برای تغییر او غرور و عزت نفسش را نابود می‌کند و روحیهٔ ناسازگار و رنجشی را برانگیخته می‌کند که برای پیوند ازدواج مهلک و کشنده هستند.
seemorgh
امرسون گفت: "مرد همان چیزی است که تمام روز به آن فکر می‌کند." این جواب و کل داستان است. علت در خود شما، در تفکر همیشگی، نگرش ذهنی و واکنش شما به زندگی است
seemorgh
من اکیداً پیشنهاد می‌کنم که از صحبت کردن در مورد بیماری‌های خود یا نام بردن از آنها خودداری کنید. تنها شیره‌ای که موجب تغذیه و زنده ماندن آنها می‌شود توجه و ترس شما از آنهاست؛ مانند روانشناس فوق‌الذکر به جراح ذهنی خوبی تبدیل شوید؛ سپس مشکلات شما مثل شاخه‌های مردهٔ هرس شده از درخت قطع می‌شوند.
seemorgh
وقتی سخنان خشن دقایقی بعد فراموش و بخشیده می‌شوند، هیچ آسیبی صورت نگرفته است. خطر در زمانی نهفته است که احساس صدمه طولانی می‌شود. اگر مردی در فکر فرو رود، افکار ناخوشایند علیه همسرش بیشتر می‌شوند، بخاطر حرف‌هایی که زد و یا کارهایی که انجام داد، او در حال ارتکاب به ازدواج غیرشرعی است، زیرا از نظر ذهنی درگیر تلخی و تندی است.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
جر و بحث‌های کوچکی که افراد متأهل درگیر آن هستند، ضرری نخواهد داشت؛ کینهٔ پایدار یا احساس ناخوشایند است که باعث آسیب می‌شود.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
به یاد داشته باشید که حالت ازدواج غیرشرعی در ذهن اتفاق می‌افتد. اعمال بدنی از حالت‌های ذهنی پیروی می‌کند؛ آنها مقدم نیستند.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷

حجم

۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد