بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ | طاقچه
کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ اثر تری‌ دی. کلارک

بریده‌هایی از کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

امتیاز:
۴.۰از ۴ رأی
۴٫۰
(۴)
انرژی‌تان را با فکر کردن دربارهٔ این که فقط باید غذاهای خاصی را بخورید، تلف نکنید. همان رژیم‌غذایی کنونی‌تان را ادامه دهید و فقط با کم کردن مصرف کربوهیدرات‌های ساده و افزودن مواد مغذی بیشتر، آن را سالم‌تر کنید.
احسان رضاپور
وقتی با کمبود وقت و انرژی مواجهید، چگونه می‌توانید این غذاهای تازه و مغذی را درست کنید؟ استفاده از مکمل‌های غذایی برای شروع خوب است، اما توصیهٔ بهتر این است که در آخر هفته غذاهایتان را برای طول هفته آماده کنید. برای طول هفته چند نوع غذا درست و آن را در فریزر نگهداری کنید.
احسان رضاپور
ویتامین D از دو نظر حائز اهمیت است: بهبود کیفیت خواب و کمک به افزایش تولید تستوسترون.
احسان رضاپور
یادتان باشد که: بسیاری از قهرمانان ورزشی دنیا میانهٔ خوبی با نان دارند (نگران گلوتن هم نباشید مگر این که نسبت به آن حساسیت داشته باشید). و برخی از بزرگ‌ترین متفکران جهان کلی چای می‌نوشند و شکلات می‌خورند. جان کلام این که شما می‌توانید با پیروی از یک رژیم غذایی معمولی و متعادل به زندگی طبیعی‌تان ادامه دهید.
شهرزاد
باید از مصرف کربوهیدرت‌های ساده پرهیز کنید که هر خوراکی شیرین (مثل کیک) و هر مادهٔ خوراکی سفید (مانند پاستا یا برنج) را شامل می‌شود. درعوض، به خوردن پاستا و برنج قهوه‌ای، سبزیجات و اسفناج روی آورید و آن را جایگزین چیپس کنید. درکل، از خوردن کربوهیدرات‌های فرآوری‌شده و ساختهٔ دست بشر که به طور طبیعی در طبیعت یافت نمی‌شوند، پرهیز کنید.
شهرزاد
استفاده از یک برنامهٔ غذایی سالم و مغذی مانند این است که کلی مکمل غذایی گران و انرژی‌زا خورده باشیم، با این تفاوت که نسبت به آن خوشمزه‌تر است!
شهرزاد
من این چند قلم را توصیه می‌کنم: - ویتامین D - ویتامین B۶ - عصارهٔ سیر - اسید چرب اومگا ۳ به‌علاوه، درنظر داشته باشید که: اگر برنامه‌غذایی درست و مناسبی داشته باشید، دیگر لازم نیست که این مکمل‌ها را مصرف کنید. به عبارتی، همهٔ این‌ها در یک برنامهٔ غذایی درست و مناسب یافت می‌شوند. کوانزیم Q۱۰ و کراتین در گوشت قرمز، ویتامین‌ها و مواد معدنی در میوه‌ها و سبزیجات، اسید چرب اومگا ۳ در ماهی و لوتئین در تخم‌مرغ یافت می‌شود. فقط اگر اطمینان یابید که هرآنچه می‌خورید تازه و مغذی است، می‌توانید تمام انرژی مورد نیاز بدنتان را تأمین کنید.
شهرزاد

حجم

۱۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۱۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد