بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ضرورت‌گرایی | طاقچه
کتاب ضرورت‌گرایی اثر گرگ مک کیون

بریده‌هایی از کتاب ضرورت‌گرایی

نویسنده:گرگ مک کیون
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأی
۳٫۳
(۷)
زمانی که هدف برای ما واضح و آشکار است، باعث می‌شود تلاش‌هایمان موفقیت‌آمیز باشند.
Mojiii
اگر زندگی خود را اولویت‌بندی نکنید، دیگران این کار را برای شما می‌کنند.
Ali Broujerdi
به دیگران نه می‌گفت.
Barzin
کلمهٔ اولویت در قرن ۱۴۰۰ میلادی وارد زبان انگلیسی شد. این کلمه مفرد بود. به‌معنی اولین یا مقدم‌ترین چیز. برای پانصد سال همین طور مفرد باقی ماند. ما در قرن ۱۹۰۰ آن‌را جمع بستیم و شروع به استفاده از کلمه اولویت‌ها کردیم.
Ali Broujerdi
فقط زمانی که مجوز تلاش نکردن برای انجام تمام کارها و بله نگفتن به همهٔ درخواست‌ها را برای خود صادر کنید می‌توانید در کارهایی که واقعاً اهمیت دارند بیشترین بازدهی را داشته باشید.
Ali Broujerdi
پیتر دراکر می‌گوید: «در چند صد سال آینده که تاریخ ما از منظر گذشتگان دور نوشته می‌شود، به احتمال زیاد مهم‌ترین رویدادها از نظر تاریخ‌دانان فناوری، اینترنت یا تجارت الکترونیک نیست. تغییری بی‌سابقه در وضعیت بشر است. به‌واقع برای اولین‌بار تعداد قابل‌توجه و روبه‌افزایشی از مردم گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارند. برای اولین‌بار آنها باید خود را مدیریت کنند. و جامعه اصلاً برای این اتفاق آماده نیست.»
Ali Broujerdi
فعالیت‌ها و فرصت‌ها در جهان بسیار بیشتر از منابع و زمان ما برای سرمایه‌گذاری هستند. و با اینکه ممکن است بسیاری از آنها خوب یا حتی خیلی خوب باشند، بسیاری از آنها بیهوده هستند و فقط تعداد کمی حیاتی هستند. در روش ضرورت‌گرایی باید تشخیص تفاوت بین این دو را آموخت.
Ali Broujerdi

حجم

۵۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۵۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد