بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نفوذ واقعی | طاقچه
کتاب نفوذ واقعی اثر تیم دیوید

بریده‌هایی از کتاب نفوذ واقعی

نویسنده:تیم دیوید
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأی
۳٫۳
(۳)
من آن را سلسله‌مراتب نفودِ واقعی می‌نامم و شامل ۴ سطح است. هر سطح به ارتباط‌دهنده اجازه می‌دهد تا تحرک بیشتری تجربه کرده و تاثیر بیشتری ایجاد کند. در برخی شرایط و با برخی افراد، ممکن است فقط نیاز داشته باشید که در یک سطح فعالیت کنید. موقعیت‌های دیگر به سطح نفوذ عمیق‌تری نیاز دارند. سطوح بالاتر نتایج بهتری به بار می‌آورند، ولی نمی‌توانید از سطوح پایین‌تر هم چشم‌پوشی کنید. هرکدام برپایهٔ قبلی بنا نهاده می‌شوند و سطح یک بنیادی است.
.
اگر فروشندگان گل بر این هنر تسلط نداشته باشند، هنرمندانِ کلاهبردار با داد و فریاد زدن افراد بیشتری را جذب خود می‌کنند.
.
نفوذ تنها تغییر ذهن نیست، بلکه به تغییر رفتار، عادات و حتی زندگی افراد مربوط می‌شود – مهم این است افراد را در جهت بهتر شدن تغییر دهیم.
.
هیچ چیز قدرتمندتر از یک رابطهٔ مثبت قوی نیست. البته شکی نیست که نمی‌توانید خویشاوند نزدیک همه باشید، اما راه‌هایی برای ایجاد و حفظ یک ارتباط قوی مبتنی بر اعتماد وجود دارد. نکته اینجاست که وقتی رابطه در هم شکند، نفوذ هم از بین می‌رود.
.
رازِ نفوذ تنها یک مورد نیست. چهار مورد است که در یک سلسله‌مراتب ترتیب داده شده است. این سلسله‌مراتب شامل سطوح مختلف، که هر سطح جدید بر سطح قبلی پیشی می‌جوید.
.
نفوذ همان کاری است که والدین برای کمک به فرزندان خود در خوردن سبزیجات می‌کنند. مطمئناً بچه‌ها اول نمی‌خواهند این کار را انجام بدهند. اما این وظیفهٔ والدین است که نه تنها مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و زندگی بهتر آنها را فراهم کنند، بلکه عادات غذایی سالم که قرار است بقیهٔ عمر با فرزندانشان باشند را کم‌کم به آنها القا کنند.
.

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد