بریده‌های کتاب تو کله خر هستی
کتاب تو کله خر هستی اثر جین سینسرو

کتاب تو کله خر هستی

نویسنده:جین سینسرو
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۳.۱از ۳۱ رأی
۳٫۱
(۳۱)
وقتی شما کمر همت می‌بندید و با خطر کردن می‌کوشید به سوی موفقیت گام بلندی بردارید، به تنها چیزی که احتیاج ندارید نگرانی و دلسوزی دیگران است.
ata ganbarzadeh
اگر افسرده هستید، در گذشته زندگی می‌کنید. اگر نگران هستید، در آینده زندگی می‌کنید. اگر در صلح و آرامش هستید، در زمان حال زندگی می‌کنید.
ata ganbarzadeh
اگر می‌خواهید زندگی‌یی را داشته باشید که همیشه رؤیایش را داشته‌اید، باید کارهایی را انجام دهید که تا کنون نکرده‌اید.
کاربر ۲۲۶۰۳۸۶
اغلب اوقات، به گام‌های بلندی که از سر ایمان برداشته می‌شود برچسب‌های بی‌مسئولیتی، خودخواهی یا دیوانگی زده می‌شود (البته وقتی فرد موفق می‌شود او را با هوش و با ذکاوت می‌دانند). دلیلش این است: ------------------------------------------------------ مشاهدهٔ فردی که به دنبال اهداف خویش است، حسد و رشک شخصی را بر می‌انگیزد که یک عمر نتوانسته این کار را بکند.
ata ganbarzadeh
رسالت شما در زندگی این است که باید شفاف‌ترین، شادترین و جسورترین خود واقعی‌تان را به هر شکل ممکنی که وجود دارد، بروز دهید.
ادهمی
ضمیر ناخودآگاه به چیزی فکر نمی کند اما همه چیز را تحت کنترل دارد.
ادهمی
لزوماً کار شما در زندگی این نیست که پول کلانی درآورید یا مشکلات دنیا را حل کنید یا برنامهٔ تلویزیونی خودتان را به نمایش بگذارید. شاید رسالت شما فقط این باشد که از خانواده‌تان مراقبت کنید یا گل لالهٔ بی‌عیب و نقصی را پرورش دهید. وظیفهٔ شما این است که دریابید چه چیزی خوشحال و سرزنده‌تان می‌کند و سپس آن‌را بیآفریند؛ نه این که وانمود کنید نمی‌توانید به آن برسید یا لیاقتش را ندارید. یا برای این‌که به دنبال چیزی بیش‌تر از داشته‌های‌تان هستید، آدم طماع و حریصی هستید یا فکر کنید باید به گفته‌های پدر و
ادهمی
اگر می‌خواهید زندگی‌یی را داشته باشید که همیشه رؤیایش را داشته‌اید، باید کارهایی را انجام دهید که تا کنون نکرده‌اید.
ادهمی
شما باید به چیزهایی که نمی‌توانید ببینید و نیز چیزهایی که کاملاً به شما اثبات شده غیرممکن هستند، باور داشته باشید. شما باید ترس‌های‌تان را رها کنید، بارها و بارها شکست بخورید و خود را به کارهایی عادت دهید که انجام‌شان راحت و آسان نیست.
123
شما واقعیت خود را خلق می‌کنید.
socio path

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۷ صفحه

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد