بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دو خواهر | طاقچه
کتاب دو خواهر اثر آسنه سیرستاد

بریده‌هایی از کتاب دو خواهر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۱۵ رأی
۲٫۹
(۱۵)
صادق وارد آپارتمان شد، بوی گرد و خاک و خانهٔ خالی او را به سرفه انداخت. همه چیز درست مثل همان وقتی بود که آنجا را ترک کرد، ظرف‌های نشستهٔ داخل ظرف‌شویی و خانهٔ نامرتب. جلوی در ورودی ایستاد. به جز صدای وز وز یخچال، صدای دیگری به گوش نمی‌رسید. اگر خدا به قلب صادق نگاه می‌کرد، تکه‌ای سخت را می‌دید.
baraniam
هفت گام به سوی افراط‌گرایی ۱. گروه‌گرایی: من متعلق به گروهم، آن‌ها از دیگری. ۲. جمع‌گرایی: همه مثل هم هستند. ۳. شرح ستمگری: آن‌ها به ما ستم می‌کنند. ۴. گناه مشترک: همهٔ آن‌ها در ظلم به ما شریک جرم هستند. ۵. شرح برتربینی: ما از همه بهتر هستیم. ۶. دفاع از خود: باید تجاوز آن‌ها را تلافی کنیم. ۷. ایده خشونت: خشونت تنها راه است. ایاد البغدادی، فعال بهار عربی، ۲۰۱۵
baraniam
رهبران احرارالشمس سال‌ها در زندان صیدنایاالعسکری محکوم به شکنجه‌های وحشیانه شده بودند. بعد از آنکه اسد آن‌ها را آزاد کرد، رفقای زندانی با هم گروهی شبه‌نظامی تشکیل دادند. خودشان را گروه اصلی سلفی‌ها می‌دانستند، آن‌ها قول دادند تا از اقلیت‌های مذهبی حمایت و با نیروهای سکولار همکاری کنند. به آن‌ها لقب گنجینهٔ عمل‌گرایان را داده‌اند. سرهنگ ابوعصام العطار پرسید:
baraniam

حجم

۳۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۳۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد