بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مرد واقعی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب مرد واقعی اثر لری وینگت

بریده‌هایی از کتاب مرد واقعی

۴٫۰
(۲)
نوجوانان در خانواده‌های تک مادر و تک پدر در معرض خطر رفتارهای خطرناک، قربانی شدن و پریشانی روحی در مقایسه با خانواده‌های دارای دو والد قرار دارند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
ازدواج یک سیستم حمایتی است. این یعنی وقتی ازدواج کنیم، ما متعهد به حمایت از همسر خود هستیم. نه تنها به لحاظ مالی بلکه از لحاظ عاطفی و معنوی نیز باید از او حمایت کنیم.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اولویتی قائل شوید برای اینکه زمان مناسبی را با همسرتان با نگرش و رفتار مناسب، صرف کنید، می‌توانید روابط خوبی ایجاد کنید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
هیچ رابطه خوبی بدون صرف زمان ایجاد نمی‌شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
«چیزی که باعث غلبه شیطان بر مردم می‌شود این است که یک مرد خوب هیچ کاری انجام ندهد»
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
مردان واقعی به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای این نیستند که سیستم را نابود کنند. در عوض، آن‌ها به دنبال فرصت‌هایی برای استفاده از این سیستم هستند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اول اینکه، چه کسی به شما قول داد که بازار کار، محل انصاف و عدالت است؟ خیلی چیزها عادلانه نیست. شما نمی‌توانید بازی را انتخاب کنید و یا قوانین بازی را ایجاد کنید؛ فقط باید بفهمید که چطور بازی کنید و با یک روش حرفه‌ای و اخلاقی برنده شوید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
مردان واقعی نه تنها احترام خود را نشان می‌دهند بلکه در مقابل بی‌احترامی اعتراض می‌کنند. آن‌ها بی‌احترامی را در قبال خودشان یا دیگران تحمل نمی‌کنند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
شما نمی‌توانید دنیا را تغییر بدهید. من می‌دانم که این متناقض با چیزی است که افراد باانگیزه می‌گویند، اما آیا افراد فقیر در یک سرزمین خیالی زندگی می‌کنند. نه من در سرزمین خیالی زندگی نمی‌کنم و نه شما. ما در دنیای واقعی زندگی می‌کنیم. در دنیای واقعی، همه چیز سخت است! بنابراین، زمان زیادی را صرف بقیه دنیا نکنید چون هیچ کنترلی روی آن ندارید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
زمانی که اولویت‌ها پایه‌ریزی می‌شوند، تصمیم‌گیری آسان‌تر می‌شود. این به معنای آن است که همه چیز آسان‌تر خواهد شد،
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۷۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۷۱٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان