بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده) | طاقچه
کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده) اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده)

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأی
۳٫۰
(۲)
یاد بگیرید که بگویید: «نه!» هر دفعه‌ای که شما به چیزی کم اهمیت «بله» می‌گویید به چیزی که مهم است نه گفته‌اید. انسان‌هایی که همیشه «بله» می‌گویند هیچ وقت به چیز بزرگی نمی‌رسند.
احسان رضاپور
چیزی را که در آن می‌توانید نبوغتان را نشان دهید پیدا کنید استعدادتان را کشف کنید و آن را پرورش دهید. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها آشنایی با خود است. بدانید در چه زمینه‌ای بزرگ هستید روی توانایی‌هایی که دیگران شما را برایشان تحسین می‌کنند تأمل کنید.
احسان رضاپور
درجوانی یک بار پدرم به من گفت: «از پول غذایت کم کن ولی از سرمایه‌گذاری روی کتاب‌های خوب دریغ نکن.» و این فکر همیشه در زندگی با من همراه بوده است.
احسان رضاپور
برای کارهایی که انجام می‌دهید احترام قائل شوید حتی اگر بشقابی را سر سفره می‌گذارید، کارتان را به‌خوبی انجام دهید. کار به زندگی معنا می‌دهد و به شخصیت افراد ارزش می‌بخشد. وقتی شما کاری را به‌خوبی و با دقت انجام می‌دهید، نه تنها خدمتی به محلی که برایش کار می‌کنید کرده‌اید بلکه هدیه‌ای به خودتان می‌دهید و زندگی‌تان را جالب‌تر می‌کنید. وقتی کارتان را به‌خوبی انجام می‌دهید احترام شخصی خودتان بالا می‌رود.
احسان رضاپور
شما با انتخاب این کتاب تصمیم گرفته‌اید که شادتر و آزادانه‌تر زندگی کنید و به جای دل بستن به شانس، خودتان در زندگی انتخاب کنید.
احسان رضاپور
بعد از کمی صحبت چشم‌هایش را بست و لبخندی زد. پرسیدم: «چی شده؟» جوابش فراموش نشدنی بود گفت: «حقیقتش من در میان این نسیم زیبا احساس خیلی خوبی دارم.» در این زمانه که بیشتر داشتن ارزش است خیلی جالب بود که کسی با چنین چیز ساده‌ای خوشحال شود. من با امکانات مادی مخالف نیستم، زندگی پر از مادیات مثل ماشین خوب و خانهٔ خوب، سفرِ زندگی را لذت بخش‌تر می‌کند، در رابطه با لذت مادی احساس گناه نکنید ولی ظرافت‌های گران بهایی را که باید دوست داشته شوند را فراموش نکنید؛ مثل ارتباط قوی انسانی، انجام دادن کار خودتان به صورت درست و کامل و نگریستن به زیبایی طبیعت مثل نگاه کردن به طلوع و غروب خورشید و آسمان پر ستاره.
احسان رضاپور

حجم

۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد