بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر درمانی | طاقچه
کتاب هنر درمانی اثر دانیل براون

بریده‌هایی از کتاب هنر درمانی

نویسنده:دانیل براون
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأی
۳٫۴
(۵)
به خاطر داشته باشید که احساس بد به کسی کمک نمی‌کند، شما شایستگی دارید که احساسات خوبی داشته باشید.
|ݐ.الف
پرداختن به هنرها هرگز آن قدر دیر یا زود نیست که نتوان آن را شروع کرد. به خاطر داشته باشید که سوفوکل برخی از بهترین نمایش‌نامه‌های خود را در دهه هشتم زندگیش خلق کرد. جورج مایکل اولین ترانه‌های خود را در دوران نوجوانی سرود. الکساندر پوپ در این زمینه می‌گوید: ـ خیلی دیر است؟ نه هرگز دیر نیست، ـ مگر آن که قلب از تپیدن باز ایستد.
|ݐ.الف
واقعیت پیرامون خود را نادیده نگیرید، اما رؤیاهای خود را هم فراموش نکنید.
|ݐ.الف
مردم چین باستان معتقد بودند که تمدن‌ها طبق موسیقی‌های مورد علاقه مردم شکل می‌گیرند. موسیقی رمانتیک، مردم را رمانتیک و احساساتی می‌کرد. موسیقی حماسی و نظامی مردم را شجاع و قدرتمند می‌ساخت. مادامی که در نوع موسیقی مردم تغییری ایجاد نشود، شهرها امن و امان خواهند بود و با تغییر سبک موسیقی نحوه زندگی مردم هم تغییر خواهد کرد.
naghmeh
هر روز به یک تصویر زیبا بنگرید، شعری زیبا بخوانید و به موسیقی دلنشینی گوش فرادهید و در صورت امکان، کلامی منطقی بگویید. یوهان فن گوته
Elahew
ـ یک مندالا نمادی از جهان است. معمولاً دایره‌ای است که مربعی حاوی یک نماد را نشان می‌دهد. مندالاها در روان‌درمانی برای بیان میل شدید فرد به وحدت خود بکار می‌روند. دکتر کارل یونگ برای شکل خاص درمانی خود دائم مندالا ابداع می‌کرد. مندالاهایی طراحی کنید که بیانگر نگاه شما به دنیا و خودتان باشد.
naghmeh

حجم

۱۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
۱۵,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد