بریده‌های کتاب هنر ارتباط با مردان
کتاب هنر ارتباط با مردان اثر پائول کلونی

کتاب هنر ارتباط با مردان

نویسنده:پائول کلونی
مترجم:آرش صدر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۲از ۲۴ رأی
۳٫۲
(۲۴)
"هیچ‌کس به اندازه مرد عاقلی که عاشق باشد، دیوانه نیست "
Azarakhsh
مردان، موجوداتی هستند که تنها دو چیز از زندگی می‌خواهند، یک کار خوب که باعث شود احساس موفقیت کنند و یک زن خوب که از او قدردانی و او را تشویق کند.
Maryam
هر چقدر که دختری برای مردی مهم‌تر باشد، برای ابراز علاقه بیشتر تردید می‌کند، عجیب است، نه؟ بیشتر مردان دوست دارند که در همان قرار اول ابراز علاقه کنند، اما اگر بدانند که آن زن چقدر برایش مهم است، بسیار با احتیاط عمل خواهند کرد، و با آن زن به مانند عروسک شیشه‌ای چینی که هر لحظه امکان دارد با رفتارش موجب شکستن آن شود، برخورد می‌کند. آیا می‌دانستید که یک مرد می‌تواند چنین احساساتی داشته باشد، ممکن است رفتارهای یک مرد را اشتباه تفسیر کنید، درحالیکه ندانید برای خیلی از مردان، زنان مانند برگِ گلی نازک هستند و نیاز به برخورد محتاطانه دارند. ولی این را به شما نمی‌گویند.
Azarakhsh
مردان، موجوداتی هستند که تنها دو چیز از زندگی می‌خواهند، یک کار خوب که باعث شود احساس موفقیت کنند و یک زن خوب که از او قدردانی و او را تشویق کند
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
"هیچ وقت خودتان را برای جلب توجه کسی تغییر ندهید. کسی که واقعیت شما را نپسندد، بعدها نیز همانگونه خواهد ماند. شاید او در آینده به خاطر از دست دادن شما تاسف بخورد، و زندگی شما از بابِت دانستنِ این نکته پُر از سپاسگزاری شود."
کاربر ۳۴۸۰۹۵۱
"اگر با مردی با زبانی که می‌فهمد صحبت کنید، حرفتان به ذهنش راه میابد، و اگر با زبان خودش صحبت کنید، حرفتان به قلبش راه میابد"
papar
مردان در پی آن هستند که شما آن‌ها را تایید کنید، اما یادتان باشد که در همان ابتدای کار و به آسانی اعتراف نکنید که عاشقش شده‌اید، اجازه دهید تا برای فهمیدن آن به چالش بیافتد، ما مردان قدر زن هایی را که با مشقّتِ بیشتری به دست آورده‌ایم، بیشتر می‌دانیم، تشویقش کنید، اما احساسِ عشقتان را به راحتی تسلیمش نکنید، اجازه دهید تا برایش تلاش کند، در نظر داشته باشید که زیاد هم سرسخت نباشید که او را خسته کنید.
seemorgh
با مردان طوری صحبت نکنید که گویی دوست هم‌جنس شماست و می‌توانید همه آنچه در ذهنتان می‌گذرد بلافاصله به زبانتان بیاورید. تا زمانی که به شناخت خوبی از یکدیگر نرسیده‌اید، کلماتتان را به دقت انتخاب کنید، باهوش باشید و کلماتتان را به نحوی انتخاب کنید که او را به شما نزدیک‌تر کند، نه دورتر.
seemorgh
روزی با زنی قرار داشتم که خیلی به نظرم جذاب می‌آمد، اما وقتی برای اولین قرارمان دنبالش رفتم، از لحظه‌ای که سوار ماشین شد شروع کرد به حرف زدن، فقط راجع به خودش، دوستانش، علاقه‌مندی‌هایش و چیزهایی که از آنها خوشش نمی‌آید، درست مانند یک برنامهٔ سخنرانی که او مهمان این برنامه باشد، نمی‌توانستم صبر کنم تا قرارمان به انتها برسد، برایم واضح بود که این خانم نمی‌خواهد حتی ذره‌ای راجع به من بداند، و فقط می‌خواست من را تحت‌تاثیر خودش قرار دهد. شاید هم فقط مضطرب بود، نتوانستم بفهمم، چون قرار دیگری در کار نبود. بنابراین، بگذارید مردان افسار مکالمه را بدست بگیرند، بگذارید بپرسند و اوضاع را کنترل کنند، غرور مردانه‌شان را نوازش کنید و به آنها احساس مرد بودن دهید.
seemorgh
وقتی باهم هستید، انرژی و احساس عجیب و غریبی به شما دست می‌دهد، چشمانتان از نگاه کردن به یکدیگر سیر نمی‌شود و او هر لحظه که شانسی ببیند، شما را لمس خواهد کرد. تصویری که از یک قرارِ آشناییِ عالی داریم همین است.
کاربر ۴۹۹۲۰۰۰

حجم

۲۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۲۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد