بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پنج رازی که هر کس قبل از مرگ باید بداند | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب پنج رازی که هر کس قبل از مرگ باید بداند اثر جان  ایزو

بریده‌هایی از کتاب پنج رازی که هر کس قبل از مرگ باید بداند

نویسنده:جان ایزو
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأی
۳٫۶
(۷)
شاید بیشتر اوقات ما به زنده بودنمان بیش از زندگی فكر كنیم. این بدان معناست كه ما معنای واقعی زنده بودن و زندگی را نمی‌دانیم و قادر نیستم آن دو را از هم تمیز دهیم. قطعاً شاد بودن و شادی همانند زنده بودن و زندگی متفاوت از یكدیگرند. زندگی به معنای زنده بودن است و زنده بودن به معنای ارتباط با هر چیز و هركس غیر از خود. در حقیقت شادی لحظه‌ای از زندگی است اما شاد زیستن به معنای لذت بردن از شادی‌ها در زندگی است. شاید در یك نگاه شادی برای زندگی كافی باشد، اما شاد زیستن و جست‌وجوی معنا و مفهوم آن می‌تواند تداوم لحظات شاد را در پی داشته باشد. به طور خلاصه شادی برای یك لحظه است و شاد زیستن برای یك عمر.
mehran
در حالت كلی شادی به معنی احساس خوب موقتی در قلب است به طوری كه با لبخند در چهره نمایان می‌شود. برای دستیابی به شادی، هر كسی می‌تواند از هر چیزی شروع كند. اگر چه مفهوم شادی برای هر كسی متفاوت از دیگری است، اما كمابیش در زندگی افراد یافت می‌شود و نمود خاصی دارد
mehran
به نظر می‌رسد كه همه‌ی افراد به دو چیز عمده در زندگی‌شان نیاز دارند. زیگموند فروید نیز می‌گوید: یكی از ضروری‌ترین نیازها در زندگی بشر لذت است. زیرا لذت درد را از انسان دور می‌كند. این گفته را در اظهارات ۹۰ درصد افرادی كه با آنها مصاحبه كردم، شنیدم. اما من معتقدم كه فروید و تمامی افرادی كه این نظر را دارند، كاملاً در اشتباه هستند. به عقیدۀ من، دو چیزی كه از ضروری‌ترین نیازهای انسان به شمار می‌روند، دستیابی به شادی و دیگری آشنایی با مفهوم شادی است.
mehran
نگرانی‌ها هرگز مشکلات فردا را برطرف نمی‌کنند، اما حتماً شادی‌های امروز را از بین می‌برند.
Book Lover
بهترین چیزی که از آن مرد شنیدم، ‌سخنی از حضرت محمد (ص) بود که در قرآن نوشته شده است: هرگز لحظه‌ای از شادی‌ها و عشق ورزیدن به یکدیگر غافل نشوید، حتی با کوچکترین نگاه به چهرۀ دیگران.
Book Lover
اگر همۀ ما از تمامی لحظات زندگی‌مان به نحو احسن استفاده کنیم و تمامی وظایف خود را به درستی انجام دهیم، در پایان زندگی با اشتیاق کامل مرگ را در آغوش خود می‌گیریم.
Book Lover
هرگاه از آنچه دلتان می‌خواهد پیروی کنید شاید موفقیتتان در زندگی حتمی نباشد، اما زندگی با نشاط‌تری خواهید داشت.
Book Lover
امروزه اکثر افراد به ویژه جوانان به سایت‌های‌ اینترنتی مراجعه می‌کنند تا نقاط مشترکی میان خود و دیگران بیابند. در حالی که بعضی‌ها تصور می‌کنند که آنها در حال اتلاف وقت خود هستند. اما آیا واقعاً این طور است؟
mehran
دانایی با دانش تفاوت دارد و حتی از آن مهم‌تر است. دانش فقط تعدادی از حقایق هستند كه ما نادانسته آنها را در ذهنمان حفظ می‌كنیم. اما دانایی در یك مدت زمان كوتاه حاصل نمی‌شود و پس از سال‌ها زندگی و كسب تجربیات فراوان به دست می‌آید.
Book Lover
از سه چیز می‌توان به دانایی افراد پی برد اول عكس‌العمل آنها كه مهمترین است. دوم تجربۀ آنها كه تلخ‌ترین است. سوم تقلید از آنها كه آسانترین است.
امیر عباس پور

حجم

۲۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد