بریده‌های کتاب ملا امین
کتاب ملا امین اثر علی غبیشاوی

کتاب ملا امین

حل شدن مشکل فاضلاب از اولین کارهای بزرگی بود که با پیگیری‌های امین به سلامت تمام شد اما آخرین کارش نبود. تعویض و تقویت ترانس‌های برق، تعریض پل کانال، تأمین کتاب برای کتابخانه‌های عمومی مساجد سلیج و خیلی کارهای ریز و درشت دیگر که توی سه چهار سال بعد انجام گرفت، اگر از طرف امین و رفقای محل دنبال نمی‌شد، شاید به این زودی به ثمر نمی‌نشست.
آر-طاقچه
ولی آن جمعیت خیریهٔ ده پانزده نفره، به عنوان یادگاری امین برای محله‌اش باقی ماند و نه تنها باقی ماند که بزرگ‌تر و بابرکت‌تر از زمان حضورش شد.
آر-طاقچه
ولی کسی نمی‌دانست دور از چشم همه با همان شندرغاز حقوقی که می‌گرفت، جمعیت خیریه‌ای تشکیل داده
آر-طاقچه
وقتی خبرش آن‌قدر دهان به دهان می‌چرخید و می‌چرخید و می‌چرخید که به امین هم می‌رسید، دیگر فقط مشکلِ آن آدم نبود. تبدیل به یکی از دغدغه‌های امین هم می‌شد. دغدغه‌ای که راحتش نمی‌گذاشت و حتی تا سر کار هم همراهش می‌رفت و وادارش می‌کرد با همکاران و هم‌شیفتی‌هایش بنشیند و ازشان مشورت بگیرد بلکه بشود کمکی کرد. مشورت می‌گرفت، حرف می‌زد، بحث می‌کرد و راهی برای حل کردنش پیدا می‌شد.
آر-طاقچه
آشنایی‌اش با آدم‌های شناخته شده، همان‌هایی که چندین و چند بار توی اختتامیهٔ مسابقات از دست‌شان جایزه گرفته بود، برای رسمی شدنش توی حراست استفاده نکرد. از هیچ کدام‌شان هم نخواست برایش وام مسکن جور کنند.
آر-طاقچه

حجم

۴۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد