بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کار عمیق و درست حسابی | طاقچه
کتاب کار عمیق و درست حسابی اثر کال نیوپورت

بریده‌هایی از کتاب کار عمیق و درست حسابی

نویسنده:کال نیوپورت
انتشارات:سبکتو
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأی
۳٫۶
(۸)
استدلال‌های روانشناسی به ما می‌گویند که وقتی شما تمرکز خود را روی یک کار قرار می‌دهید باعث می‌شود به اندازه زمان اوقات فراغت از آن لذت ببرید. اما وقتی بخواهیم زمانی مشخصی را برای اوقات فراغت خود داشته باشیم باید سعی کنیم تا از آن لذت ببریم! از طرفی هم آزمایش‌های علمی دانشمندان نشان می‌دهد وقتی شما بتوانید از کاری که می‌کنید لذت ببرید، دیگر نیازی نیست که زمانی را برای به اجبار خوشحال بودن، صرف کنید. همه این موارد نشان می‌دهد عمیق بودن زندگی را برای فرد ارزشمند می‌کند و او امید بیشتری برای زندگی پیدا می‌کند. چون می‌داند کاری هست که می‌تواند با انجامش از آن لذت ببرد. همه این‌ها به خاطر معجزه عمیق بودن اتفاق می‌افتد.
Meysam
در واقع گفتن کلماتی مثل تحقیق و پژوهش خیلی هیجان‌انگیز است ولی وقتی بخواهید به صورت حرفه‌ای آن را انجام دهید، سخت و استرس‌زا خواهد بود. به همین دلیل اساتید معتبر و برجسته به تعداد انگشت شمار وجود دارد.
zahra HadiA
افزایش مشغله، افراد را به سمت مشاغل نمایانگر بهره‌وری سوق می‌دهد
zahra HadiA
افراد در انجام کارهایی که به نیروی بازو نیاز دارد بیشتر متمرکز می‌شوند و عوامل بیرونی کمتر حواسشان را پرت می‌کند. اما وقتی بخواهیم کارهای شرکتی و تحقیقی انجام دهیم، عوامل حواس‌پرتی از زمین و زمان روی سرمان خراب می‌شود، به خصوص که مجبوریم دائم با اینترنت درگیر باشیم.
Parisa Gh

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد