بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سه دقیقه در قیامت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب سه دقیقه در قیامت اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب سه دقیقه در قیامت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۵۵۲ رأی
۴٫۵
(۴۵۵۲)
بعد از اینکه انسان از گناهی توبه می‌کند و دیگر سمتش نمی‌رود، گناهانی که قبلاً مرتکب شده کاملاً از اعمالش حذف می‌شود.
کاربر ۱۶۵۴۳۱۸
صلوات، واقعاً ذکر و دعای معجزه‌گری است
زهــــرا
با عمر خود چه کرده‌ای؟
sh
پیامبر (ص) فرمودند: نخستین چیزی که خدای متعال بر امتم واجب کرد، نمازهای پنج گانه است و اولین چیزی که از کارهای آنان به سوی خدا بالا می‌رود، نمازهای پنج گانه است و نخستین چیزی که درباره آن از امتم حسابرسی می‌شود، نمازهای پنجگانه می‌باشد.
زهــــرا
هر چی که ما اینجا شوخی حساب کرده بودیم، آن‌ها جدی جدی نوشته بودند!
neda
نکته دیگری که شاهد بودم اینکه؛ هرچه به سنین بالاتر می‌رسیدم، ثواب کمتری از نمازهای جماعت و هیئت‌ها در نامه عملم می‌دیدم! به جوانی که پشت میز نشسته بود گفتم: در این روزها من همگی نمازهایم را به جماعت خواندم. من در این شب‌ها هیئت رفته‌ام. چرا این‌ها در نامه عملم نیست؟ رو به من کرد و گفت: خوب نگاه کن. هر چه سن و سالت بیشتر می‌شد، ریا و خودنمایی در اعمالت زیاد می‌شد. اوایل خالصانه به مسجد و هیئت می‌رفتی اما بعدها، مسجد می‌رفتی تا تو را ببینند. هیئت می‌رفتی تا رفقایت نگویند چرا نیامدی! اگر واقعاً برای خدا بود، چرا به فلان مسجد یا هیئت که دوستانت نبودند نمی‌رفتی؟
عباس
شهید نیری در نامه‌ای که در کتاب عارفانه چاپ شده می‌گوید: اگر چند روز گناه نکنید، شگفتی‌ها را در خواب می‌بینید. و اگر به چهل روز برسد در بیداری خواهید دید. که البته برای چهل روز، روایت معتبر داریم.
وحید
اینکه یک گناه در جامعه رواج فراوانی داشته باشد، دلیل بر این نمی‌شود که دیگر گناه بودنش کم شده!
حــق پرســت
صلوات، واقعاً ذکر و دعای معجزه‌گری است. آن‌قدر خیرات و برکات در این دعا نهفته است که تا از این جهان خارج نشویم قادر به درکش نیستیم.
|قافیه باران|
البته این نکته را باید ذکر کنم، به من گفته که صدقات، صله‌رحم، نمازجماعت و زیارت اهل‌بیت: و حضور در جلسات دینی و هر کاری که خالصانه برای رضای خدا انجام دهی جزو مدت عمرت حساب نشده و باعث طولانی‌شدن عمر می‌گردد.
کتابخوان70

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان