بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سه دقیقه در قیامت | صفحه ۱۳۸ | طاقچه
کتاب سه دقیقه در قیامت اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب سه دقیقه در قیامت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۵۵۳ رأی
۴٫۵
(۴۵۵۳)
روز قیامت برای مسخره کنندگان روز حسرت بزرگی است
زهرا
سرعت نفوذ آتش در خوردن گیاه خشک به پای سرعت اثر غیبت در نابودی حسنات یک بنده نمی‌رسد.
زهرا
وقتی که غزل نیست شفای دل خسته دیگر چه نشینیم به پشت در بسته؟ رفتند چه دلگیر و گذشتند چه جانسوز آن سینه زنان حرمش دسته به دسته می‌گویم و می‌دانم از این کوچه تاریک راهی است به سرمنزل دل‌های شکسته در روز جزا جرئت برخواستنش نیست پایی که به آن زخم عبوری ننشسته قسمت نشود روی مزارم بگذارند سنگی که گل لاله به آن نقش نبسته
مهدی ایمنی
شاید هم خدا می‌خواسته توسط ایشان تلنگری به ما بزند. اما تشابهی که در میان تمام این افراد است، این بوده که بعد از بازگشت، فوق العاده انسان‌های با محبتی شده و در راه رضای خداوند، خالصانه عمل می‌کنند. این عشق الهی در کارهای تمام این افراد دیده می‌شود.
منصور
در کتاب «حیات پس از زندگی» دکتر مؤدی به گزارش زنی که از بچگی کور بوده اشاره می‌کند. وی بعد از احیاء، جزئیات آنچه در اتاق عمل رخ داده بوده و شکل ابزاری که مورد استفاده قرار گرفته، افرادی که به اتاق وارد و یا خارج شده‌اند و گفت و گوهای میان آن‌ها را بازگو کرد.
fateme_seyed
چشمم به درختی افتاد که به تنهائی در زمینی خشک روئیده بود. راهم را دور کرده و آب را پای درخت خالی کردم. در مرور زندگیم چنان به خاطر این کارم مورد تشویق قرار گرفتم که باورکردنی نبود! گویی تمام ارواح به خاطر این عملم به من افتخار می‌کردند! به من نشان دادند که این عمل من ارزش بسیاری داشته زیرا خالصانه انجام شده.
R_Fallahn Fallahn
معنای آیه ۳۷ سوره عبس را فهمیدم «هر کسی (در روز جزا برای خودش) گرفتاری دارد و همان گرفتاری خودش برایش بس است و مجال این نیست که به فکر کس دیگری باشد.»
MMM
«ای کعبه! خوشا به حال تو، خداوند چقدر تو را بزرگ و حرمتت را گرامی داشته! به خدا قسم حرمت مؤمن از تو بیشتر است، زیرا خداوند تنها یک چیز را از تو حرام کرده، ولی از مؤمن سه چیز را حرام کرده: مال، جان و آبرو، تا کسی به او گمان بد نبرد»
MMM

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۳۷
۱۳۸
صفحه بعد