بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پاچینکو | طاقچه
کتاب پاچینکو اثر مین جین لی

بریده‌هایی از کتاب پاچینکو

نویسنده:مین جین لی
انتشارات:نشر هیرمند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵۷ رأی
۳٫۸
(۵۷)
وطن‌پرستی فقط نظریه است، همین‌طور سرمایه‌داری یا کمونیسم. اما نظریه‌ها می‌توانند موجب شوند انسان منافع خودش را فراموش کند. آدم‌هایی که ریاست دارند افرادی را که بیش از حد به ایده‌ها اعتقاد دارند، استثمار می‌کنند.
shiva
«هرجا بروی، آدم‌ها فاسدند. خوب نیستند. می‌خواهی آدم خیلی بد ببینی؟ یک آدم معمولی را فراتر از تصورش موفق کن. ببین وقتی بتواند هرکاری که می‌خواهد بکند، چقدر خوب خواهد بود.»
YasmineGh
«من بارها این را دیده‌ام. دخترها فکر می‌کنند دست بالا را دارند، چون این نوع مردها خیلی انعطاف‌پذیر به نظر می‌رسند. درحالی‌که عاقبت دخترها به‌خاطر اشتباهاتشان بهای تلخی می‌پردازند. خدا می‌بخشد، اما دنیا نمی‌بخشد.»
shiva
برای روز مبادا پس‌انداز کن. هرقدر نیاز داری خرج کن، اما فقط چند سکه را تو یک قوطی بینداز و فراموش کن آن را داری. یک زن همیشه باید چیزی کنار بگذارد
El
نمی‌توانست باور کند کسی که عاشقش بود... بله، عاشقش بود... بتواند درنهایت به کسی بدل شود که او را هرگز نمی‌شناخت.
Moon A
«جنگ به‌زودی تمام می‌شود، اما نه آن‌طور که فکر می‌کنند. ژاپنی‌های ثروتمند از الان خانواده‌شان فرستاده‌اند روستاها. از الان پول نقدشان را به طلا بدل کرده‌اند. ثروتمندها به سیاست اهمیت نمی‌دهند. آن‌ها برای نجات جان‌شان هرچیزی می‌گویند
El
زندگی زن کار و رنج بی‌پایان است. رنج و بعد رنج بیش‌تر. می‌دانی، بهتر است آن‌ها را بپذیری. تو حالا زن شده‌ای، پس باید این را به تو گفت. برای زن، مردی که با او ازدواج می‌کنی کاملا تعیین‌کنندهٔ کیفیت زندگی است. یک مرد خوب یک زندگی شایسته است، و مرد بد زندگی نفرین شده، در هر صورت همیشه انتظار داشته باش رنج بکشی و فقط سخت کار کنی. کسی از یک زن بیچاره مراقبت نمی‌کند، فقط خودمان.»
نارسیس
مردها حق انتخاب‌هایی دارند که زن ها ندارند.
نارسیس
وطن‌پرستی فقط نظریه است، همین‌طور سرمایه‌داری یا کمونیسم. اما نظریه‌ها می‌توانند موجب شوند انسان منافع خودش را فراموش کند. آدم‌هایی که ریاست دارند افرادی را که بیش از حد به ایده‌ها اعتقاد دارند، استثمار می‌کنند. تو نمی‌توانی کره را درست کنی. حتی صدها نفر مثل تو یا صدها مثل من هم نمی‌توانند کره را درست کنند. ژاپنی‌ها از جنگ خارج شده‌اند و حالا روسیه، چین و آمریکا دارند سر کشور کوچک گند ما می‌جنگند. فکر می‌کنی می‌توانی با آن‌ها بجنگی؟ کره را فراموش کن.
El
تاریخ ما را نومید کرده، اما مهم نیست.
shirin

حجم

۵۰۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۴ صفحه

حجم

۵۰۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۴ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد