بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۳۳۷ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۵۸ رأی
۳٫۹
(۹۵۸)
از اتاق هیئت‌مدیره تا حمام، تکنولوژی اطلاعات را مانند سیلی در زندگی ما جاری کرده است. این سیل تمرکز ما را می‌شوید و با خود می‌برد. مطالعات نشان می‌دهند که وجود تلفن همراهتان در اتاق، حتی اگر خاموش باشد روی قدرت تمرکزتان تأثیر منفی دارد.
Homa Sh
ما ترجیح می‌دهیم در مسیری قدم برداریم که کمترین مقاومت را طلب می‌کند، حتی اگر ما را از چیزی که واقعاً می‌خواهیم دورتر کند.
maryam
قصدآگاهی یعنی از چرایی کاری که انجام می‌دهیم، آگاه باشیم. ما باید بدانیم چه می‌خواهیم و مهم‌تر اینکه چرا آن را می‌خواهیم تا بتوانیم با خودمان روراست باشیم، پس باید از همین‌جا شروع کنیم
سید
توضیح احتمالی ما برای کم‌شدن بهره‌وری این است که با اطلاعات بیش از اندازه فلج شده‌ایم.
روشنا
در ژاپن اصطلاحی وجود دارد به نام «وابی سابی» که می‌گوید زیبایی هرچیز در نقص آن است
Elnazlak1989
روش بولت ژورنال به شما کمک می‌کند با کمتر کارکردن بیشتر به‌دست بیاورید. این روش باعث می‌شود شما چیزهای بامعنی زندگی را تشخیص دهید و روی آنها تمرکز کنید. بولت ژورنال این کار را با خط‌کشیدن روی چیزهای بی‌ارزش انجام می‌دهد.
Sajede
«مهم نیست که شما چقدر منطقی و باذکاوت باشید، اگر قرار باشد پشت سر هم تصمیم‌های مختلف بگیرید باید بهای بیولوژیکی آن را بپردازید. این بها با خستگی عادی جسمانی فرق می‌کند چراکه شما نسبت به این خستگی هشیار نیستید، اما از لحاظ روانی انرژی کمی دارید.» به این حالت، خستگی ناشی از تصمیم‌گیری گفته می‌شود
حانیه
قصدآگاهی یعنی قدرت ذهن برای جهت‌دهی به خود در راستای چیزی که برایش معنی دارد و عمل‌کردن در جهت رسید به آن نقطهٔ پایان.
حانیه
بخش‌های اول این کتاب دربارهٔ این هستند که چطور از بولت ژورنال استفاده کنیم و بخش‌های بعدی به چرایی استفاده از بولت ژورنال می‌پردازد.
love.is.books
در دنیایی که حتی مساجد و کلیساها هم اینترنت پرسرعت دارند، دیگر هیچ مکانی مقدس نیست. از اتاق هیئت‌مدیره تا حمام، تکنولوژی اطلاعات را مانند سیلی در زندگی ما جاری کرده است.
HiLi

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان