بریده‌های کتاب از مدیر خوب به مدیر عالی
کتاب از مدیر خوب به مدیر عالی اثر پیمان احمدی

کتاب از مدیر خوب به مدیر عالی

بهتر است ساختار فعالیت‌هایتان را مرتباً بهبود ببخشید و مدام از ابتکارها و تدبیرهای به‌روزشده برای فعالیت‌هایتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید آدم‌ها باارزش‌ترین سرمایه‌هایتان هستند چون فقط انسان‌ها هستند که می‌توانید کارایی و ارزششان را با مدیریت صحیح افزایش دهید.
هدی✌
هرچه می‌توانید کارهایتان را آسان کنید و مدام دنبال راه‌هایی باشید که کارهایتان را سریع‌تر، بهتر و آسان‌تر به انجام برسانید. همیشه در نظر داشته باشید بهتر است در فرایندی خودخواسته کارهای کم‌ارزش را برای مدت نامعینی به تعویق بیاندازید. همیشه از خودتان بپرسید کدام مرحله از کار است که شما را محدود و سرعت دستیابی به هدف‌های اصلی‌تان را تعیین می‌کند؟
هدی✌
شما باید فلسفهٔ پیشرفت مداوم را به کار بگیرید و سعی کنید هر روز نسبت به روز قبل کمی بهتر شوید. مثلاً وقتی کارکنان می‌خواهند با شما صحبت کنند، مقداری از وقتتان را به آن‌ها اختصاص بدهید و در نظر داشته باشید که این یکی از بهترین روش‌های ایجاد انگیزه در بین کارکنان است.
هدی✌
شما می‌توانید از ابزارهای قدرتمندی مثل قدردانی و تشویق برای ساختن فضایی برای تحقق بهترین عملکرد کارکنانتان استفاده کنید. همهٔ رهبران خوب همیشه می‌خواهند مطمئن باشند همهٔ کارکنان می‌دانند هرروزه باید چه کارهایی انجام دهند. با تعیین هدف مدیریت کنید و به آن‌ها بگویید دقیقاً می‌خواهید چه کارهایی انجام بدهند و بعد از آن از سر راهشان کنار بروید. شما باید با سپردن صحیح مسئولیت‌های سازمانی به افراد لایق‌تر مدیریت کنید
هدی✌
شما باید همیشه به کارکنانتان بگویید که چقدر خوب‌اند و چقدر کاری که انجام می‌دهند برای شما و جامعه اهمیت دارد. همیشه آماده باشید اگر کسی ایدهٔ تازه‌تر و بهتری ارائه کرد آن را جایگزین ایدهٔ قدیمی خودتان بکنید.
هدی✌
آلبرت شوایتزر، برندهٔ جایزهٔ نوبل می‌گوید اگر می‌خواهید چیزی به انسان‌ها یاد بدهید، باید ابتدا خودتان در آن مورد برایشان الگو باشید.
هدی✌
مدیر خلاق و نوآور کسی است که از هیچ‌چیز، همه‌چیز می‌آفریند. او با استفاده از نیروی ذاتی و تخیل خلاقش، امکانات بالقوه سازمان تحت مدیریتش را بالفعل می‌کند
هدی✌
مدیرهای موفق به راه‌حل‌ها فکر می‌کنند و درباره‌اش خیلی حرف می‌زنند، اما دیگران به مشکلات فکر می‌کنند و فقط دربارهٔ معضلاتشان حرف می‌زنند. به‌خاطر داشته باشید بهترین راه این است که همیشه آینده را به گذشته ترجیح دهید و از خودتان بپرسید در حال حاضر چه کار مفیدی می‌کنید؟ همیشه روی کاغذ فکر کنید چون تجربه ثابت کرده که همهٔ مدیران کارآمد، قلم‌به‌دست فکر می‌کنند.
هدی✌
همیشه در جست‌وجوی راه‌هایی برای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها باشید. یک مدیر موفق برای خودش استانداردهای بالایی وضع می‌کند پس هیچ‌گاه به عملکردهای ضعیف یا متوسط رضایت ندهید.
هدی✌

حجم

۱۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۱۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۳۶,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد