بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اسرار ذهن ثروتمند | طاقچه
کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی. هارو اکر

بریده‌هایی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند

۴٫۱
(۱۷)
هر زمان احساس کردید با مشکل بزرگی مواجه شده‌اید، به خودتان اشاره کنید و بگویید: «ای منِ کوچک، ای منِ کوچک!» در همان لحظه نفسی عمیق بکشید و بلافاصله تصمیم بگیرید که شخص بزرگی شوید و به هیچ مشکل یا مانعی اجازه ندهید که شما را از مسیر شادی و موفقیت بیرون کند.
مرجان
مارک تواین می‌گوید: «من هزاران ترس و مشکل در زندگی دارم که بسیاری از آنها هرگز اتفاق نیفتاده‌اند.»
Neman
در روز این عبارات را تکرار کنید تا پول به سمت شما بیاید: «ای دنیا، اگر نعمت بزرگی به سمت کسی می‌فرستی و او آن را نمی‌خواهد، برای من بفرست، من پذیرای همه نعمت‌های تو هستم، متشکرم.»
گل باغچه**""
اگر می‌خواهید تغییری همیشگی در خود ایجاد کنید، دست از تمرکز کردن روی اندازه مشکل بردارید و به جای آن، تمرکز کردن روی اندازه خودتان را شروع کنید. هر زمان احساس کردید با مشکل بزرگی مواجه شده‌اید، به خودتان اشاره کنید و بگویید: «ای منِ کوچک، ای منِ کوچک!» در همان لحظه نفسی عمیق بکشید و بلافاصله تصمیم بگیرید که شخص بزرگی شوید و به هیچ مشکل یا مانعی اجازه ندهید که شما را از مسیر شادی و موفقیت بیرون کند.
Maliheh Karimi
اگر می‌خواهید میوه‌ها تغییر کنند، باید ریشه‌ها را تغییر دهید.
Bahare Tavakoli
پول، تنها شما را در وضعیتی که اکنون هستید موفق می‌کند. اگر مهربان هستید پول به شما فرصت اینکه مهربان‌تر باشید را می‌دهد. اگر بخشنده هستید، با پول می‌توانید بیشتر از آن بخشنده باشید. اگر سخاوتمند هستید، با پول سخاوتمندتر می‌شوید. هرکس هم غیر از این، اعتقادی داشته باشد خودش ورشکسته است.
محمد خدائی
اگر می‌خواهید میوه‌ها تغییر کنند، باید ریشه‌ها را تغییر دهید.
کاربر ۶۷۵۹۱۲۳

حجم

۱۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۱۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد