بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قانون ۵ ثانیه | طاقچه
کتاب قانون ۵ ثانیه اثر مل رابینز

بریده‌هایی از کتاب قانون ۵ ثانیه

نویسنده:مل رابینز
ویراستار:نازنین آذرسا
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۰از ۱۶ رأی
۴٫۰
(۱۶)
«لحظه‌ای که می‌خواهید کاری را در راستای اهدافتان انجام دهید، شروع به شمارش کنید: ۱...۲...۳...۴...۵ و بعد به شکل فیزیکی حرکت کنید و گرنه مغز شما، مانع اقدامتان خواهد شد.»
s.latifi
این قانون تصدیق می‌کند که شما بهانه‌ها و ترس‌هایی دارید؛ اما از شما می‌خواهد که از این ترس‌ها بزرگتر شوید، به ترس‌های خود فکر نکنید و فقط کارهای خود را انجام دهید. عظمتی در درون شما وجود دارد که با بهانه‌هایتان پوشیده شده است و با این حقه می‌توانید این بهانه‌ها را تارومار کنید!
samira
اگر به دنبال کسی هستید که زندگی شما را تغییر دهد، باید در آینه نگاه کنید.
s.latifi
به ترس‌های خود فکر نکنید و فقط کارهای خود را انجام دهید. عظمتی در درون شما وجود دارد که با بهانه‌هایتان پوشیده شده است و با این حقه می‌توانید این بهانه‌ها را تارومار کنید!
ملیکا
وقتی بیشتر و بیشتر از این قانون ساده استفاده کنید، به تدریج شجاعت، اعتماد به نفس، غرور و نوعی کنترل بر اوضاع را احساس خواهید کرد. این قانون بسیار موثر است و بعد از مدتی، شما را اسیر خودش می‌کند!!
C2H6O
با شمارش معکوس، حواس شما از نگرانی‌ها پرت می‌شود، شما برای عمل کردن بیشتر ترغیب می‌شوید و عادات مخرب مانند تعلل کردن یا زیادی فکر کردن را مختل خواهید کرد.
C2H6O
در واقع مغز شما تمام تلاشش را می‌کند تا شما را از انجام کارهای سخت منصرف کند و شما را در حالتی قرار می‌دهد که کمترین انرژی را صرف کنید. پس این انتظار بیهوده را نداشته باشید که بالاخره روزی از خواب بیدار شوید و بدون معطلی به باشگاه بروید! حالا که انگیزه به‌تنهایی کافی نیست؛ شما می‌توانید با یک ترفند ساده، روند پیش‌فرض مغزتان را عوض کنید.
C2H6O

حجم

۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

حجم

۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد