دانلود و خرید کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب) هال الرود ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب) اثر هال الرود

کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صبح جادویی (خلاصه کتاب)

کتاب صبح جادویی نوشته هال الرود که با ترجمه فاطمه فراهانی و توسط گروه سبکتو منتشر شده است. نشان می‌دهد همه ما توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را داریم و می‌توانیم زندگی رویایی‌مان را خلق کنیم.

درباره کتاب صبح جادویی

هال الرود نویسنده صبح جادویی سال ۱۹۹۹ در بیست سالگی در حالی که زندگی خوب و آرامی داشت، یکی از بهترین ویزیتورهای یک شرکت بازاریابی بود. نامزدی دوست داشتنی، خانواده همیشه پشتیبان و دوستان بسیار خوبی هم داشت و به معنای واقعی کلمه خوشبخت بود همه چیزش را از دست داد. در یکی از شب‌ها با یک راننده مست تصادف کرد و در صحنه تصادف برای چند لحظه از دنیا رفت و پس از شش روز ماندن در کما به هوش آمد و خبردار شد که دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود ، با یازده استخوان شکسته و آسیب مغزی جدی و دختری که در بیمارستان، نامزدی‌اش را با او به هم زد. گرچه کنار آمدن با شرایط جدید آسان نبود و گه گاهی با خود می‌اندیشید که چرا این اتفاق باید برای او بیفتد اما باید مسئولیت بازگشت زندگی‌اش به شرایط مطلوب گذشته را می‌پذیرفت و به جای ناله و شکایت اوضاع را آن گونه که بود در آغوش می گرفت. او با نوشتن این کتاب نشان داد چطور می‌شود در هر حال موفق بود.

کتاب «صبح جادویی» شامل شش عادتی است هال الرود که با انجام آنها قبل از ساعت ۸ صبح زندگی‌اش را متحول کرد.

صبح جادویی چگونه زندگی شما را متحول می کند؟

صبح جادویی نه تنها توانمندساز، بلکه ساده و مفرح است. شما خیلی زود می‌توانید آن را بدون هیچ گونه زحمتی در باقی عمرتان به کار ببندید.

در حالی که هنوز هم می‌توانید هر وقت که دوست دارید به رختخواب بروید، شگفت زده می‌شوید وقتی می‌فهمید دیگر تمایلی به این کار ندارید.

حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته هم می توانید خیلی زود بیدار شوید، آن هم فقط به این دلیل که با سحرخیز بودن، احساس بهتری به شما دست می‌دهد و عملکردتان بهتر می‌شود.

این ها برخی از رایج‌ترین و در عین حال عمیق ترین مزایایی است که می‌توانید از صبح جادویی انتظار داشته باشید.

«صبح جادویی» به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که تغییراتی سریع و عمیق در همه جنبه‌های زندگی‌تان به وجود می‌آورد. اگر واقعا به دنبال بهبود زندگی‌تان هستید حتما این کتاب را گوش کنید.

خواندن کتاب صبح جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مهم نیست کجای دنیا زندگی می‌کنید و یا چه شغلی دارید شما باید این کتاب را بشنوید تا فردای بهتری را شروع کنید.

درباره هال الرود

هال الرود ۳۰ مه ۱۹۷۹ در کاماریلو ، کالیفرنیا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و نویسنده کتاب پرفروش "The Miracle Morning" است که بارها توسط مترجمان مختلف ترجمه شده است. از میان کتاب‌هایی که از او منتشر شده است می‌توان به کتاب صبح جادویی یا همان معجزه صبح، معادله جادویی و ثروت باطنی است. 

هال الرود زندگی عجیبی داشت. او بعد از یک تصادف وحشتناک، مدتی را در کما بود. زندگی‌اش زیر و رو شده بود. استخوان‌هایش شکسته بودند، حافظه کوتاه مدتش آسیب دیده بود و نامزدش در بیمارستان او را ترک کرد. نوشتن کتاب صبح جادویی بود که به او کمک کرد تا دوباره از جایش بلند شود، کارهایش را از سر بگیرد و تصویرش را، از انسانی شکست خورده و به شدت آسیب دیده، به فردی موفق بدل کند. کسی که کتاب‎‌هایش بر زندگی مردم بسیاری، در سراسر جهان تاثیر گذاشته است.

بخشی از کتاب صبح جادویی

شما می‌توانید تمام صبح جادویی خود را مطابق با زندگی شخصی‌تان تطبیق دهید. یادتان باشد محدودیتی برای اینکه چطور صبح جادویی خود را اجرا کنید وجود ندارد. در ادامه من به چند نکته مهم در این مورد می‌پردازم.

زمان بیدار شدن و شروع کردن: شغل برخی افراد به گونه‌ای است که تا دیر وقت سرکار هستند، عملا ۵ صبح بیدار شدن برایشان ممکن نیست و طبیعتا به بدنشان آسیب می‌زند. بررسی کنید چه زمانی از خواب بیدار می‌شوید، مثلا اگر ۱۰ صبح از خواب بیدار می‌شوید سعی کنید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زودتر این کار را انجام دهید.

کی، چرا و چه چیزی بخوریم: بعد از اینکه از خواب بیدار شدید و فرآیند صبح جادویی را اجرا کردید، صبحانه بخورید. این مورد هم به ویژگی‌های بدنی شما بستگی دارد، مثلا می‌توانید یک صبحانه سبک یا صبحانه‌ای با ترکیب میوه‌ها میل کنید. خوردن صبحانه به شما کمک می‌کند سطح انرژی خود را بالا نگه دارید. سعی کنید مواد غذایی که برای صبحانه استفاده می‌کنید سالم باشد، همچنین به ارزش غذایی چیزهایی که می‌خورید هم دقت کنید.

تطبیق صبح جادویی با اهداف و رویاها: صبح جادویی را با اهداف و رویاهایتان تطبیق دهید. وقتی که ما اهداف و آرزوهای خود را بشناسیم می‌توانیم همه کارهایی که زمانی به هر دلیلی آنها را به تعویق می‌انداختیم، انجام دهیم و این یعنی به خودمان قول می‌دهیم که به خواسته‌هایمان برسیم. ما می‌فهمیم که برای رسیدن به خواسته‌های خود باید تغییری در زندگی ایجاد کرد و این تغییر فقط با صبح جادویی امکان‌پذیر است.

صبح جادویی مثل یک شتابدهنده قوی عمل می‌کند و باعث می‌شود تا مطابق با رویاها و اهدافمان قدم‌هایی رو به جلو برداریم. وقتی روی اهداف و خواسته‌های خود متمرکز می‌شوید، چشم‌اندازتان وسیع می‌شود و کوچکترین جزئیات از دید شما پنهان نمی‌ماند.

غلبه‌بر تنبلی‌ها و تعلل‌ها: ابتدا به سراغ بدترین بروید: همه ما کارهایی داریم که از انجامشان متنفریم و هر کاری انجام می‌دهیم تا آن را به تعویق بیندازیم. پس بهترین کار این است که خسته‌کننده‌ترین و کسالت‌آورترین کار را اول از همه انجام دهیم. وقتی بتوانید آن کار را از سر راه خود بردارید، بقیه روز خود با احساس بهتری پیش می‌رود و مؤثرتر عمل خواهید کرد.

صبح جادویی در آخر هفته‌ها: همانطور که گفتم صبح جادویی برای هر روز است نه فقط ایام خاصی که سرتان شلوغ است. لازم است که آخر هفته‌ها برنامه‌ای مشخص برای صبح جادویی خود اجرا کنید. اینطور نباشید که بگویید جمعه‌ها تعطیل است و نیازی نیست صبح زود از خواب بیدار شوم. برنامه صبح جادویی برای هر روز شماست.

صبح جادویی‌تان را تازه، جذاب و هیجان‌انگیز نگه دارید: یکنواختی را از صبح جادویی خود دور کنید. یادتان باشد که در برنامه صبح جادویی هر چقدر تنوع به کار ببرید برای شما جذاب‌تر است. مثلا می‌توانید هر هفته برنامه ورزشی خود را تغییر دهید یا از مدیتیشن‌های مختلف استفاده کنید. حتی می‌توانید هر هفته عکس‌های تازه‌ای به تابلوی آرزوی خود اضافه کنید. این کار شما را در یک اشتیاق تازه نگه می‌دارد و باعث می‌شود همیشه منتظر صبح‌های هیجان‌انگیز زندگی خود باشید.

نظرات کاربران

holo
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

این کتاب را چند جایی دیدم که معرفی کردند و مشتاق خوندن این کتاب بودم تا اینکه توی طاقچه دیدم و خوندمش! کتااااب بسیاااار عالی و فوق العاده(البته اگر تو زندگیت اثر بدی) پیشنهاد من به تمامی آدم های دور و اطراف

- بیشتر
م.دهقان
۱۳۹۹/۰۲/۳۱

من شخصا تجربه کردم چقدر سحر خیزی معجزه محسوب میشه! معجزه! فقط نکته اینجاست که تا وقتی هدف ارزشمندی برای این کار نداشته باشید قطعا انجامش سخته! پس اول هدف رو بذارید رو بهترین ها... و به چیز های کوچک و اهداف کوتاه

- بیشتر
Hadim222
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

#نه_به_حذف_گردونه

:-)
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

سلام به دوستانی که بدنبال رشد فردی هستن. مطمئنا ماهایی که دنبال اینجور کتابا میگردیم میدونیم برای بهتر زندگی کردن باید بدنبال بهتر کردن عادت های خودمون بریم. من تو سن ۳۰ سالگی تا اللن یکی از چیرهایی که بشدت مانع

- بیشتر
kimiam
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

برای ایجاد انگیزه، اینکه با خودت طی کنی کاری رو شروع کنی کتاب خوبیه شاید مطالبی که بازگو میشه رو خودمون ازش اگاه باشیم اما مرورش و تبدیل این مطالب به عمل هست که مهمه

Mansure
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

من این کتاب کاغذی رو خوندم،خیلی مفید وانگیزه بخش بود، مخصوصاً داستان زندگی خود نویسنده خیلی برام جالب بود

خورشیدِ تاریک"
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

من میگم که طاقچه خودش بی انصافه ...اگه دقت کنین کتاب هایی رو در بینهایت قرار میدن که پر طرفدار نیستن یا ارزانترین هستند ...من که از این کارشون ناراحتم خب درس کنین دیگه...😔😔

مانیا
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

عالی بود من ک ه خیلی از اون موقعی که کتاب رو خوندم عوض شدم یعنی در حد تیم ملی

سارا
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

خیلی عالیه. بصورت کاملا مشخص برنامه ریزی کردن را آموزش میدهد و با هر سطرش احساس انرژی میکنید. حتما بخونید

صدیقه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

کتاب بسیار عالی و فوق العاده کاربردی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۹)
غلبه‌بر تنبلی‌ها و تعلل‌ها: ابتدا به سراغ بدترین بروید: همه ما کارهایی داریم که از انجامشان متنفریم و هر کاری انجام می‌دهیم تا آن را به تعویق بیندازیم. پس بهترین کار این است که خسته‌کننده‌ترین و کسالت‌آورترین کار را اول از همه انجام دهیم. وقتی بتوانید آن کار را از سر راه خود بردارید، بقیه روز خود با احساس بهتری پیش می‌رود و مؤثرتر عمل خواهید کرد.
م.دهقان
هر چیز خوبی که در این دنیا یاد می‌گیرید را به دیگران هم یاد دهید. از این نترسید که آن‌ها روش کار را می‌فهمند و ممکن است از شما سبقت بگیرند. رویاهای هیچ کس شبیه دیگری نیست، هیچ کدام از انسان‌های روی کره زمین یک رویا ندارند. وقتی به دیگران آموزه‌های این میکروکتاب را بگویید و یک قدم برای موفقیت آن‌ها بردارید، کل کائنات ۱۰ قدم برای موفقیت شما برمی‌دارند.
عرفان
هیچ عذر و بهانه‌ای برای تغییر و بهبود زندگی پذیرفتنی نیست.
محمدحسین بهرام‌پور
۱۰ روز اول سخت‌ترین قسمت کار برای شما خواهد بود، به حدی که فکر می‌کنید غیرممکن است بتوانید عادت خود را ترک کنید. همه وجود شما در مقابل تغییر مقاومت می‌کند. این ۱۰ روز موقتی است و شما از بحران آن عبور خواهید کرد.
erfan erfan
میزان کیفیت و ساعت خواب ما به باورهایمان وابسته است. اگر هنگام برخواستن از خواب باور داشته باشیم که ۷ ساعت خواب برایمان کافی بوده، انرژی پیدا خواهیم کرد. اما اگر فکر کنیم که نه باز هم به خواب نیاز داریم، صبح خود را سرحال آغاز نمی‌کنیم. حتی اگر شب قبل بگویید اگر فردا فقط ۶ ساعت بخوابم خیلی کم است، روی کیفیت بیدار شدنتان هم تاثیر منفی می‌گذارد.
erfan erfan
همه اتفاقات ناراحت کننده، درس مهمی در زندگی به من داد، اینکه باید برای موفقیت در زندگی از شکست‌هایی که تجربه کردم برای ساختن یک «منِ جدید» بهره ببرم.
rashid
زندگی در عصر جدید سکوت را از ما دور کرده است. به همین دلیل اولین راهکار اساسی یافتن سکوت است. البته سکوتی که هدفمند باشد. هر روز صبح، زمانی را به سکوت و تامل بپردازید تا استرس و نگرانی از شما دور شود.
erfan erfan
صبح شما روی همه جنبه‌های زندگی‌تان تاثیر می‌گذارد. به راحتی می‌توانید با تغییر در صبح به هر چیزی که می‌خواهید برسید. شاید بگویید من فرد سحرخیزی نیستم و اگر زود بیدار شوم شاید حالم زیاد خوب نباشد. اهمیتی ندارد که دیروز چطور، چگونه و چه ساعتی از خواب بیدار می‌شدید، صبح جادویی برای همه انسان‌های روی کره زمین مفید است
م.دهقان
هر چقدر نسبت به ساعتی که در پنج صبح زنگ می‌زند غر بزنید، انگار که می‌گویید نه، من ثروت، قدرت، احترام و هر چیز خوبی که دیگران دارند را نمی‌خواهم، من فقط می‌خواهم بخوابم.
محمدحسین بهرام‌پور
مواظب فکرهای قبل از خوابتان باشید چون در آخر شب به هر چیزی که فکر کنید در هنگام بیدار شدن در صبح همین افکار در ذهن شما زنده خواهند شد. اگر مثلا فکر کنید که ای وای باید دوباره صبح زود از خواب بیدار شوم، مطمئن باشید با خستگی جسمی و روحی شدیدی از خواب بیدار می‌شوید و همه چیز برایتان آزار دهنده خواهد بود. پس قبل از خواب به چیزهای مثبت مثل اهداف و آرزوهای ارزشمندتان فکر کنید.
پوریا

حجم

۴۷٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۴۷٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان