بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بی‌حد و مرز | صفحه ۲ | طاقچه
۳٫۵
(۱۱)
نمی‌توانید هم دوستدار چارچوب‌ها باشید و هم دوستدار خلاقیت.
هدی✌
«از خود نپرسید دنیا به چه چیزی نیاز دارد. بپرسید چه چیزی به شما جان دوباره می‌بخشد و بعد بروید و آن کار را انجام دهید، زیرا چیزی که دنیا به آن نیاز دارد آدم‌هایی است که جان دوباره گرفته باشند.» هاوارد تورمن
ابوذر ورزنده
اگر می‌خواهید ظرفیت ارتباطی‌تان را افزایش دهید، باید دائماً به این مسئله آگاه باشید که روابط هرگز یکسان باقی نمی‌ماند. روابط به‌خودی‌خود هم دوام پیدا نمی‌کند. روابط نیازمند نگهداری و مراقبت‌اند.
📖
تفاوت بین افراد دارای تفکر متوسط و خوش‌فکرها مثل تفاوت بین قالب‌های یخ و کوه یخ است. قالب‌های یخ کوچک‌اند و عمر کوتاهی دارند. کوه‌های یخ غول‌آسایند و بخش بزرگی از آنها از نظرها پنهان است. ظرفیت آنها عظیم است.
📖
امروز جایی هستید که افکارتان شما را به آنجا آورده است. فردا جایی خواهید بود که افکارتان شما را به آنجا می‌برد. جیمز آلن
📖
وقتی شخصیت خوبی داشته باشید، دشواری‌ها فقط عزم شما را جزم‌تر می‌کند.
Pegah Elahi
چارلز شولتز، خالق کمیک استریپ بادام‌زمینی (۲)، نوشته، «زندگی مثل دوچرخه‌ای ده‌دنده است. بیشتر ما دنده‌هایی داریم که هیچ‌وقت ازشان استفاده نمی‌کنیم.» منظورش این است که بیشتر ما ظرفیتی داریم که از آن استفاده نشده است. ظرفیتی داریم که حتی از وجودش آگاه نیستیم. اما می‌توانیم این وضعیت را تغییر دهیم.
Feliciano✨
انضباط شخصی مثل جادویی نامرئی است. نمی‌توانید آن را ببینید، بچشید یا ببویید، اما تأثیراتش عظیم است. می‌تواند چاق را لاغر کند، عضلات افتاده را پر کند، بی‌اطلاع را متخصص کند، فقیر را غنی کند و بدبختی را به خوشبختی تبدیل کند. این بخش پنهان کوه یخی است که دیگران وقتی «نبوغ» آدم را می‌بینند، آن را نمی‌بینند.
علی رضا
خود را در دسترس افرادی بگذارید که در زندگی‌تان‌اند. و حواستان باشد که وقتی به شما نیاز دارند پیششان بروید. گاهی اوقات حتی لازم نیست کلمه‌ای حرف بزنید. صرفاً حضور داشته باشید. صرفاً به دیگران اجازه دهید بدانند که برای شما معنی دارند.
📖
مردم تا وقتی‌که نفهمند چقدر برایشان ارزش قائلید، اهمیتی نمی‌دهند که چقدر می‌دانید.
📖

حجم

۳۴۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۳۴۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
۵۳,۲۰۰
۳۰%
تومان