بریده‌های کتاب بهترین سال زندگی تو
کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

کتاب بهترین سال زندگی تو

«برای اینکه چیزی را به دست آورید که قبلا آن را نداشتید، باید به انسانی تبدیل شوید که قبلا هرگز نبودید».
Mitra Nejati
ما انسان هستیم و بزرگترین توانایی ما «قدرت تغییر» است. ما می‌توانیم در هر مرحله‌ای از زندگی هر چیزی که بخواهیم را تغییر دهیم و هر داستانی از زندگی‌مان را از اول بنویسیم. برای خودتان یک نقطه عطف مشخص کنید و به خودتان بگویید که امسال سال تغییر و رسیدن به آرزوهای من است. با برنامه‌ریزی سال شگفت‌انگیزتان را آغاز کنید.
Zahra🌿
گاهی موفقیت در چند قدمی ماست، اما فکر می‌کنیم که خیلی دور است. اگر اهدافتان ارزشمند است نباید تسلیم شوید. حتی اگر اشتباهات زیادی انجام دادید باز هم مقاومت کنید. هر اشتباه را یک تجربه بدانید و از آن در ادامه مسیر استفاده کنید. به هدف رسیدن بسیار لذت‌بخش و شیرین است، پس هرگز تسلیم نشوید و این شیرینی را تجربه کنید
Zahra🌿
لانه یک عقاب با چهار تخم بر بالای کوهی قرار داشت. این لانه بسیار سست بود و یک زلزله باعث شد تا لانه تکان بخورد. در زیر لانه و در پایین کوه روستایی قرار داشت، یکی از تخم‌ها در لانه مرغ‌ها سقوط کرد. مرغ‌ها از دیدن یک تخم متفاوت تعجب کردند اما یکی از آن‌ها تصمیم گرفت تا از تخم عقاب مواظب کند. بعد از مدتی عقاب از تخم بیرون آمد و خود را در میان مرغ‌ها دید. او یاد گرفت مثل مرغ‌ها زندگی کند و غذا بخورد. وقتی پرواز کردن عقاب‌های بالای سرش را می‌دید حسرت می‌خورد که چرا نمی‌تواند مثل آن‌ها باشد. مرغ‌ها به او گفتند چون تو یک مرغ هستی و نمی‌توانی پرواز کنی. عقاب باور کرده بود که یک مرغ است و باید همیشه مثل یک مرغ به زندگی ادامه دهد. او هرگز جرأت نکرد پرواز کند و سرانجام به عنوان یک مرغ مُرد.
babak1374
برای یک سال، ۳ هدف مهم را در نظر بگیرید. بعد از آن به اندازه تعداد ماه‌های یک سال (یعنی هر ماه) ۳ هدف تازه و مهم را در نظر بگیرید. وقتی که توانستید برای یک ماه اهداف خود را تنظیم کنید، حالا می‌توانید اهداف هفتگی برای خود در نظر بگیرید.
Zahra🌿
فقط خودتان می‌دانید که اهدافتان چقدر برایتان ارزش دارد. پس اعتمادبه‌نفس داشته باشید و بدون هیچ ترس و تردیدی در مسیر رسیدن به خواسته‌ها قدم بگذارید. اجازه ندهید چیزی شما را ناامید کند، فقط به صدای درونی قلب‌تان گوش دهید.
Zahra🌿
کار مهمی که شما باید انجام دهید این است که از مرغ‌هایی که اطراف شما هستند و دائم به شما می‌گویند نمی‌توانی! دوری کنید. مرغ‌های اطراف ما اجازه نمی‌دهند تا از چشم‌اندازی که برای خود داریم لذت ببریم و آن را نزدیک به واقعیت کنیم.
Zahra🌿
وقتی فرد بتواند مهارت تعیین هدف را یاد بگیرد، از هر کسی که می‌شناسد موفق‌تر، شادتر و ثروتمندتر خواهد شد. نوشتن اهداف برای شما مثل نقشه راه است. وقتی نقشه راه داشته باشید، حتی اگر در مسیرهای پُر پیج و خم قرار بگیرید به راحتی مسیر خود را پیدا می‌کنید. این نقشه به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری به سمت چیزی که می‌خواهید حرکت کنید.
Zahra🌿
ذهن انسان بسیار قدرتمند است، طوری که می‌تواند چیزهایی که دوست دارید را دائم در مقابل چشمانتان قرار دهد. بنابراین باید بدانید که می‌خواهید به چیزی برسید. انسان همیشه در حال جستجو است و چه چیزی بهتر از این که به دنبال خواسته‌های شیرین خود باشد و دائم آن‌ها را در دنیای واقعی تجربه کند. برای رسیدن به این امر مهم، باید با خودِ قبلیتان خداحافظی کنید، اطلاعات و علاقمندی‌های تازه و جدید را به ذهنتان وارد کنید تا چیزهای جدیدی ببینید و تجربه کنید. با خودتان عهد ببندید که برای رسیدن به هدف و عمل کردن به آن تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنید.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
اول بدانید که «چرا» باید اهداف را تعیین کنید و بعد سراغ «چگونگی» رسیدن به آن بروید
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵

حجم

۳۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۳۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۴۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد