بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فوق ستاره فروش شوید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب فوق ستاره فروش شوید اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب فوق ستاره فروش شوید

۴٫۰
(۱۹)
طبیعت شوخی‌پذیر نیست. طبیعت همیشه به حقایق توجه دارد. طبیعت همیشه جدی است: همیشه حق با طبیعت است، آن‌که اشتباه می‌کند همیشه انسان است.
sara.m.shzi
فروشندگان بزرگ خودشان را نه فروشنده، بلکه مشاور می‌بینند. آنها خود را دوست خریداران در نظر می‌گیرند. آنها خود را بیش از هر چیز حلال مسئله تلقی می‌کنند.
sara.m.shzi
هرگز آرزویی نمی‌کنید، مگر آنکه قدرت تحقق بخشیدن به آن را در اختیار داشته باشید. ــ ریچارد باخ
sara.m.shzi
ارسطو: «طوری عمل کنید که انگار آن کیفیتی را که آرزو دارید، دارا هستید. مطمئن باشید به خواسته خود می‌رسید.»
sara.m.shzi
تفاوت میان یک قهرمان و یک ترسو در این است که قهرمان تنها دقایقی بیشتر شجاع است. ترسو از موقعیتهای ترس برانگیز فاصله می‌گیرد. اما انسان شجاع با ترس روبه‌رو می‌شود و آنچه را که از آن می‌ترسد، انجام می‌دهد.
sara.m.shzi
فکرش را بکنید! به هرچه اغلب اوقات فکر کنید، همان می‌شوید. دنیای بیرون شما با دنیای درونتان در ارتباط است. و از آنجایی که تنها شما هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید درباره چه موضوعاتی فکر کنید، شما در نهایت تعیین می‌کنید که در زندگی‌تان چه حادثه‌ای باید اتفاق بیفتد
sara.m.shzi
هرچه خودتان را بیشتر دوست داشته باشید، بهتر کار می‌کنید. هرچه بهتر کار کنید، خودتان را بیشتر دوست می‌دارید. اینها هر کدام یکدیگر را تقویت می‌کنند.
رفتنی
احتمالاً مهم‌ترین کشف در تاریخ زندگی انسان، زیر بنای فلسفه‌ها، متافیزیک و روانشناسی را بتوان در قالب عبارتی توصیف کرد: به هرچه اغلب اوقات فکر کنید، همان می‌شوید.
رفتنی
از دقایق استفاده کنید: زمان شما ارزشمندترین منبعی است که در اختیار دارید. این تنها چیزی است که آن را می‌فروشید. در تمامی لحظات کار، کار کنید. وقت خود را با صحبت کردن با این و آن و سایر فعالیتهای غیر ارزشمند تباه نکنید.
sara.m.shzi
به خاطر داشته باشید، زمان تنها چیزی است که می‌فروشید. کسی به خاطر زمانی که در ترافیک می‌گذرانید تا به قرار ملاقاتتان برسید به شما پول نمی‌دهد.
sara.m.shzi

حجم

۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۲۰%
تومان