بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب) | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

بریده‌هایی از کتاب هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب)

۲٫۹
(۴۱)
بی‌خیال بودن به معنای بی‌تفاوت بودن نیست، بلکه به معنای راحتی با متفاوت بودن خودتان است. بی‌خیال بودن یعنی ضمن اهمیت ندادن به مشکلات، باید علت‌هایی را پیدا کنید که از مشکلات برای شما مهم‌تر باشند، یعنی یک چیز معنادار را در زندگی‌تان پیدا کنید. بی‌خیال بودن یعنی به چیزهایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم به صورت گزینشی عمل کنیم.
کربلایی
یکی از مهارت‌های بسیار مهم برای رشد شخصی و پیشرفت در زندگی، زیر سوال بردن خودمان است. اگر بتوانیم خودمان، افکار و باورهایمان را زیر سوال ببریم به یکی از مهم‌ترین مهارت‌های رشد شخصی و شکستن احساس قطعیت نسبت به خودمان در زندگی خواهیم رسید.
fatemeh saadat
وقتی که بتوانیم به این نتیجه برسیم که در همه چیز زندگی‌مان تنها و تنها ما مسئول هستیم، به ما و به موفقیت ما کمک بسیاری می‌کند.
Hadi Hasanzadeh
انتخاب آزادانه به شما کمک می‌کند که از اتفاقات زندگی خود بهترین استفاده را ببرید و انتخاب شما اگر از روی اجبار باشد به یکی از وحشتناک‌ترین و دردناک‌ترین تجربه‌های عمر شما تبدیل خواهد شد. اگر می‌بینید که در زندگی خود احساس خوبی ندارید و به نوعی درمانده و سرگردان هستید، به انتخاب‌های خود نگاهی بیاندازید که کدامیک را آزادانه و کدام را از روی اجبار انتخاب کرده‌اید.
r_khy

حجم

۴۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۴۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد