بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا | طاقچه
کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا اثر ایریس یاب

بریده‌هایی از کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا

۳٫۶
(۵)
به او بیاموزید که خداوند صلاح او را بهتر از خودش تشخیص می‌دهد. به او بیاموزید که چگونه چیزی را از خداوند بخواهد و همان‌طور که برای خودش دعا می‌کند، برای دیگران نیز دعا کند. اهمیت دادن به نیاز دیگران، پادزهر غرور و خودخواهی است. کودکی که به نیازهای دیگران اهمیت می‌دهد، خواسته‌های خود را تعدیل می‌کند، وسعت نظر می‌یابد و خواسته‌های جمعی خواهد داشت نه فردی.
lonelyhera
به فرزندتان بگویید: «من نمی‌دانم خداوند چقدر بزرگ است، ولی می‌دانم که هیچ چیزی در این عالم، بزرگ‌تر، قوی‌تر و بهتر از او نیست.
M.s Gholizade
داستان خود را متناسب با سن کودک و سطح سؤالات او تنظیم کنید. اگر فرزندتان خدا را خالق جهان بداند، دیدگاهی سالم و مستحکم در او رشد خواهد کرد که بر اساس آن برای زندگی خود، غایت و هدفی قائل شده و روابط خود را با دیگران بر همین اساس تنظیم می‌کند.
M.s Gholizade
هرگز نسبت به علاقه و کنجکاوی فرزندتان درباره خدا بی‌تفاوت نباشید. این بهترین راه برای سخن گفتن درباره مهم‌ترین مسائل زندگی اوست.
M.s Gholizade
- درختی به یادبود در حیاط خانه خود بکارید. وقتی عزیزی را از دست می‌دهید، گل یا درختی به یادبود او در حیاط خانه‌تان بکارید. این گل یا درخت می‌تواند نمادی از حیات و تداوم زندگی باشد. - شجره‌نامه‌ای خانوادگی درست کنید. تا آنجا که می‌توانید، نام و تاریخ تولد و مرگ اعضای خاندان خود را در این شجره‌نامه بگنجانید. در صورت امکان، کنار نام هر کسی، عکس، خاطره یا نکته قابل‌توجهی در زندگی او را ثبت کنید
lonelyhera

حجم

۱۴۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۴۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد