بریده‌های کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲)
کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲) اثر ام. گری نیومن

کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲)

هر هفته یک شعر درباره عشق خود به فرزندتان بسرایید و کارهای خوب فرزندتان را طی هفته در دفتر خاطرات بنویسید. در پایان هر هفته، آن دفتر را به فرزندتان نشان دهید. هدف: با این کار، فرزندتان متوجه می‌شود که حتی هنگامی که در کنار یکدیگر نیستید به او فکر می‌کنید
مریم
چگونه طلاق را برای فرزند کودکستانی خود شرح دهید طلاق چیست؟ «طلاق کار آدم‌بزرگهاست که مامان و باباها وقتی از بودن در کنار هم خیلی ناراحت هستند، انجام می‌دهند. ممکن است تغییراتی که پیش می‌آید بچه‌ها را خیلی ناراحت کند، اما ما همیشه در کنارت هستیم و دوستت داریم. عشق ما نسبت به تو تغییر نمی‌کند.» چرا این اتفاق افتاد؟ «مامان و باباها گاهی اشتباهات بزرگی می‌کنند و یکدیگر را آزار می‌دهند. ما خیلی متأسفیم که این اتفاق افتاد و تو ناراحت شدی. اما همه‌اش تقصیر مامان و باباست.» طلاق چه موقع تمام می‌شود؟ «مامان و بابا همیشه در دو جای مختلف زندگی خواهند کرد، اما همیشه تو را دوست دارند و مواظب تو هستند.» آیا ما یک خانواده باقی می‌مانیم؟ «بله. اگرچه مامان و بابا دارند طلاق می‌گیرند، اما تو همیشه بخشی از ما هستی. هر دوی ما هنوز تو را دوست داریم و همیشه دوست خواهیم داشت.»
کاربر ۱۹۶۱۹۴۳
بسیاری ازکودکان خردسال چند اسباب‌بازی و پتو دارند که به آنها علاقه‌مندند. (روانشناسان کودک آنها را اشیای انتقالی می‌خوانند.) در صورت امکان، هربار که کودکتان به دیدار همسر سابقتان می‌رود، این لوازم را با او همراه کنید و توجه داشته باشید که در بازگشت نیز آنها را با خود بیاورد. هر دو والد باید بدانند که این اشیاء حتی اگر ظاهری مندرس داشته باشند، مقدس محسوب می‌شوند.
مریم

حجم

۵۹۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۵۹۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد