بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استایل | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب استایل اثر هما پوراصفهانی

بریده‌هایی از کتاب استایل

انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴۳۵ رأی
۳٫۳
(۴۳۵)
آهای! هیچ وقت، هیچ وقت نشنوم برادرتو، ساواش رو با کسی که یک سال هم نیست باهاش آشنا شدی مقایسه کنی و کنار هم قرار بدی. هیچ کس برادر آدم نمی‌شه. هیچ حمایتی جایگزین حمایت خانوادهٔ آدم نمی‌شه شاران. این چیزا رو باید با این سن خودت درک کنی، نه که من بهت دیکته کنم.
¥عاشق مطالعه¥
شاران کنار مامان ولو شده بود روی مبل ها و حسابی مشغول غیبت کردن بودند. یکی از خاصیت‌های بی کار بودن همین است. اگر سرت گرم باشد وقت اضافه برای زدن حرف‌های بی دلیل پشت سر دیگران نداری، اما همین که بی کار بشوی هزار و یک حرف پشت هزار و یک نفر به ذهنت خطور می‌کند و دلت می‌خواهد حرف هایت را با یک نفر در میان بگذاری
¥عاشق مطالعه¥
«مگذار که عشق به عادت دوست داشتن تبدیل شود، عشق عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست. پیوسته نو کردن خواستنی است که خود پیوسته خواهان نو شدن است و دگرگون شدن! تازگی ذات عشق است و طراوت بافت عشق! چگونه می‌شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق هم چنان عشق بماند؟»
کاربر ۳۲۳۴۴۰۸
اگه هر چیزی توی زمان خودش اتفاق بیفته و ما این قدر عاقل باشیم که با عجله کردن، یا صبوری بیش از حد گند نزنیم به همه چیز مطمئن باش خراب که نمی‌شه هیچ، عین سیر هفت ساله جا افتاده و لذیذ می‌شه
ARASTEH
کاش والدین وقتی می‌خواستند به هوای دلشان گوش کنند کمی به زجرهای مادام العمری که برای فرزندانشان آجر آجر روی هم می‌چینند و دیوار می‌سازند هم فکر کنند.
Mahboob

حجم

۶۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲۰ صفحه

حجم

۶۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد