بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب موش‌ها و آدم‌ها | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب موش‌ها و آدم‌ها اثر جان اشتاین‌بک

بریده‌هایی از کتاب موش‌ها و آدم‌ها

۳٫۹
(۱۰۹)
اشتاین‌بک در سال‌های گذشته مدت‌های مدید در مزرعه کارگری و کار یدی و در ارتفاعات سی‌یرا ی کالیفرنیا شبانی کرده است. برای این‌که او از جمله آدم‌هایی است که هرگز رضا نمی‌دهد در حالی‌که در کیسه‌اش چیزی برای خوردن دارد، بپذیرد کارگر زحمتکشی گرسنه بماند.
نسیم رحیمی
هر آدمی نیاز به کسی داره، کسی که کنارش باشه. آدم دیوونه می‌شه وقتی کسی رو نداشته باشه. فرق نمی‌کنه اون آدم چه کسی باشه، آرزو می‌کنه فقط با کسی باشه. می‌گم بهت، آدمی که خیلی تنها بمونه، مریض میشه.
Mitir
آدما نیاز ندارن که خیلی باهوش و زیرک باشن، همین کافیه که خوب باشن؛ گاهی اوقات فکر می‌کنم، این زیرکی در بعضی‌ها تأثیر معکوس داره و به حرومزادگی تبدیل میشه. همه آدمای به واقع زیرک رو در نظر بگیر، چندان آدمای خوب و نازنینی نیستن.
Mitir
دنبال مدرک تحصیلی نرفت. گام بعدی در نوشتن، نوشتن بود.
آترین🍃
که یک رمان‌نویس از نوع جدیدش قدم به میدان گذارده که هرگز دو کتاب نمی‌نویسد که شباهتی به یک‌دیگر داشته باشند. یک‌چنین آدمی را کجا می‌توان جای داد؟
آترین🍃
دنبال مدرک تحصیلی نرفت. گام بعدی در نوشتن، نوشتن بود.
آترین🍃
هر آدمی نیاز به کسی داره، کسی که کنارش باشه. آدم دیوونه می‌شه وقتی کسی رو نداشته باشه. فرق نمی‌کنه اون آدم چه کسی باشه، آرزو می‌کنه فقط با کسی باشه. می‌گم بهت، آدمی که خیلی تنها بمونه، مریض میشه."
socio path

حجم

۱۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد