بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی باشکوه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زندگی باشکوه اثر جول استیون

بریده‌هایی از کتاب زندگی باشکوه

نویسنده:جول استیون
انتشارات:انتشارات پلک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۹ رأی
۴٫۴
(۹)
«چیزهایی که برای آدمی ناشدنی به نظر می‌رسد برای خداوند آسان و شدنی است». بگذارید این باور درون شما ریشه بدواند. نباید دنبال دانستن این موضوع باشیم که خداوند چگونه و از چه راهی مسائل ما را حل می‌کند و ما را از تنگناها رهایی می‌بخشد. چگونگی این موضوع ارتباطی به ما ندارد و بر عهدهٔ خداوند است. کار ما تنها این است که ایمان داشته باشیم، باور کنیم و با انتظارات خوب و مثبت زندگی کنیم. باید مسائل را به خدا واگذار کنیم و برای حل آنها به او اعتماد داشته باشیم.
Amir
خداوند همیشه می‌خواهد ما را به چیزهای تازه‌ای در زندگی برساند. با اندیشه‌های کوچک خود، خدای بزرگ را محدود نکنید. چشم‌انداز بزرگ و گسترده‌ای برای زندگی خود داشته باشید. آرزوهای بزرگ داشته باشید. با ایمان و انتظار مثبت زندگی کنید. شما به همان چیزی تبدیل می‌شوید که آن را باور دارید. تصویر روشنی از آن کسی که می‌خواهید بشوید و آن چیزی که می‌خواهید داشته باشید در ذهن خود بسازید. خواهید دید که به‌زودی آنچه را باور دارید به دست می‌آورید.
Amir
همه به شما می‌گویند: «باید چیزی را ببینی تا بتوانی آن را باور کنی». اما خداوند عکس آن را می‌گوید. او می‌گوید: «اگر می‌خواهی چیزی را ببینی باید ابتدا آن را باور کنی». پس با دیدهٔ ایمان به مسائل زندگی خود بنگرید. اگر چیزی را باور کنید و به آن ایمان داشته باشید، آن چیز در جهان مادی و فیزیکی برای شما آشکار خواهد شد.
Amir
با ذهنیتی خواهان لطف و رحمت خداوند زندگی کنید. هر روز انتظار لطف او را داشته باشید و آن را بر زبان آورید. بگویید: «من غرق لطف و رحمت خداوند هستم». بی‌تفاوت ننشینید، شما بخشی از کار که مربوط به خودتان است را انجام دهید، خداوند هم بخش مربوط به خود را انجام خواهد داد. آنگاه هر آنچه که نیاز داشته باشید را خواهید داشت.
Amir
بسیار مهم است که ذهن خود را برای موفقیت برنامه‌ریزی کنید. این اتفاق خودبه‌خود انجام نمی‌شود. شما باید هر روز و هر روز تصمیم بگیرید با نگرش و دیدگاهی زندگی کنید که انتظار رویدادها و چیزهای خوب در زندگی خود داشته باشید. هنگامی که بامداد از خواب برمی‌خیزید، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که ذهن خود را به سمت و سوی درست هدایت کنید. برای نمونه، با خود بگویید «امروز یک روز عالی در زندگی من است. خداوند گام‌های مرا در مسیر درست قرار می‌دهد. مهر و محبت خداوند مرا در بر گرفته است.
Amir
اگر بیندیشید که نمی‌توانید چیز خوبی را به دست آورید، هرگز آن را به دست نخواهید آورد. موانع در ذهن شما هستند. چیزی که مانع شکوفایی و کامیابی شما می‌شود، کمبود منابع و امکانات خداوند یا کمبود هوش و استعداد شما نیست بلکه اندیشه و ذهنیت نادرست شماست که شما را از دستیابی به بهترین‌ها باز می‌دارد.
Amir
یاد بگیرید که در زندگی همیشه از خوبی‌ها و نعمت‌های خداوند سخن بگویید. با صدای بلند بگویید: «خداوند مرا دوست دارد. او می‌خواهد با من مهربان باشد». این خودستایی و خودشیفتگی نیست. ما با گفتن این گونه سخنان مهر و رحمت خداوند را به سوی خود فرامی‌خوانیم.
Anahid
اگر می‌خواهید جهان خود را تغییر دهید، باید سخنانتان را تغییر دهید. زمانی که اوضاع بر وفق مرادتان نیست، در روزهای سخت، شکایت و گله‌گزاری نکنید. با مشکلاتتان سخن بگویید. اگر یاد بگیرید چطور سخنان درست را به کار ببرید و نگرش مثبت داشته باشید، خداوند اوضاع پیرامونتان را دگرگون خواهد کرد.
Anahid
خودتان را سالم، شاد، کامل، خوشبخت و موفق خطاب کنید. به خداوند از بزرگی کوه‌های زندگیتان نگویید بلکه به کوه‌های زندگیتان بگویید که خدایتان چقدر بزرگ است!
Anahid
«خیمهٔ خود را بزرگ‌تر کنید. گسترهٔ سکونت خود را افزایش دهید. ریسمان‌های خود را بلندتر و ستون‌های خود را محکم‌تر کنید. زیرا به زودی فزونی و فراوانی به شما روی می‌آورد».
Anahid

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان