بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نامه های زنان ایرانی | طاقچه
کتاب نامه های زنان ایرانی اثر علی باغدار دلگشا

بریده‌هایی از کتاب نامه های زنان ایرانی

امتیاز:
۳.۰از ۷ رأی
۳٫۰
(۷)
گمان می‌فرمائید که: ما بی‌خبر و بی‌صبر بودیم! آیا انسان نبودیم! و عرق حمیت نداشتیم! که در عالم بشریت بی‌حقوق ماندیم! اگر چه نسوان هستیم ولی نسیان نداریم؛ تمامی نوع پرستان و وطن خواهان هر خدمتی که می‌نمایند و هر زحمتی که می‌کشند می‌بینیم و با کمال افتخار می‌گوییم: برومند باد آن همایون درخت که در سایه‌اش می‌توان برد رخت
شیرین
(زنده باد هواخواهان ملت!) (زنده باد حامیان معارف!) (پاینده باد مشروطه!) (برقرار باد مادر عزیز ما ایران!)
mary.sa
با تغییرات سیاسی اجتماعی، گسترش تجارت، پیدایی صنایع ابتدایی دیگر خانه واحد تولید به شمار نمی‌آمد بلکه کارخانه واحد تولید شد و در نتیجه فاصلهٔ بین خانه و کارخانه سبب شد که دیگر زنان عامل تولید به حساب نیایند به عبارتی می‌توان گفت که پس از این تغییرات است که برای اولین بار مفهوم زن خانه‌دار به وجود می‌آید و به جرأت می‌توان گفت ظهور نظام سرمایه‌داری در غرب منجر به افزایش نابرابرای‌های اجتماعی زنان شد و در این‌جا است که تغییر هستی اجتماعی بر آگاهی زنان تأثیر می‌گذارد که در نهایت منجر به اعتراض‌های زنان می‌گردد.
محسن
چون طایفهٔ اناثیه حکم تاریخ دارند ممکن است که چندین زن اختیار نمائیم محتمل است که یکی از آن‌ها مطبوع اتفاق افتد سبحان الله از این غفلت و جهالت و ظلم نسبت به نوع آیا هیچ مردی بر خود می‌پسندد که زن او شوهر متعدد اختیار کند (حاشا و کلا). بقیهٔ دارد.
mary.sa

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد