بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عادت های اتمی | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب عادت های اتمی اثر هادی بهمنی

بریده‌هایی از کتاب عادت های اتمی

نویسنده:جیمز کلیر
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۲از ۱۷۷۲ رأی
۴٫۲
(۱۷۷۲)
بهترین راه برای شروع
آساره
موثرترین فرم یادگیری، تمرین کردن است نه برنامه‌ریزی.
memarian
افراد رفتار خودتان را به شما منعکس می‌کنند. هرقدر بیشتر به دیگران کمک کنید، دیگران هم تمایل بیشتری برای کمک به شما دارند.
ــسیّدحجّتـــ
تمام نتایج بزرگ از شروع‌های کوچک حاصل می‌شوند.
maryam
تنها راه برای پیروزی واقعی، بهبود هر روزه است.
Reza
مهم نیست که هم‌اکنون چقدر موفق یا ناموفق هستید. آنچه اهمیت دارد عادات شما است که آیا شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند یا خیر.
Z Pourmandi
تاثیری که به‌واسطهٔ تغییر در عاداتتان ایجاد می‌شود، با تاثیر تغییر مسیر هواپیما تنها به‌اندازهٔ چند درجه برابری می‌کند. فرض کنید در حال پرواز از لس‌آنجلس به نیویورک سیتی هستید. اگر خلبان نوک هواپیما را تنها ۳.۵ درجه به سمت جنوب بگیرد، به جای نیویورک در واشنگتن فرود خواهید آمد. این تغییر کوچک در زمان بلند شدن هواپیما، به‌ندرت حس می‌شود – دماغهٔ هواپیما تنها چند متر جابجا می‌شود – اما وقتی همین تاثیر در سرتاسر آمریکا بزرگ‌نمایی می‌شود، صدها مایل آن‌طرف‌تر فرود خواهید آمد.
هادی محمودی
اگر به مدت یک سال هر روز ۱ درصد بهتر شوید، در انتهای کار ۳۷ برابر بهتر خواهید شد. بالعکس اگر هر روز از سال ۱ درصد بدتر شوید، در نهایت به صفر نزدیک خواهید شد.
Reza
توماس فرانک، کارآفرین اهل بولدرِ کلرادو، هر روز صبح ساعت ۵: ۵۵ از خواب بیدار می‌شود. و اگر بیدار نشود، توییت آماده‌ای دارد که از قبل نوشته شده و به‌صورت خودکار ارسال می‌شود: «ساعت ۶: ۱۰ است و بیدار نشده‌ام، چون تنبل هستم! به این توییت پاسخ بگویید تا ۵ دلار به پی‌پالتان واریز شود (سقف ۵ دلار)، البته با این فرض که آلارمم درست کار کرده باشد».
مـَه‌سـا
بالاترین تهدید برای موفقیت، نه شکست بلکه بی‌حوصلگی است. از عادت‌هایمان خسته می‌شویم، زیرا دیگر ما را مجذوب نمی‌کنند
زهرا سهرابی

حجم

۶۷۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۶۷۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان