بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟ | طاقچه
کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟ اثر سعید مینویی

بریده‌هایی از کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟

انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأی
۳٫۶
(۵)
من فکر می‌کنم که کار بسیار خوبی است اگر هر روز زندگی خودمان را جشن بگیریم و شادی بکنیم.
امیر محمد میرزائی
هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید خودتان را در آینه بنگرید و با صدای بلند بگویید که من تو را دوست دارم و در هیچ موقعیتی تو را ترک نمی‌کنم، یا بدرفتاری نخواهم کرد و همیشه بهترین دوست تو باقی می‌مانم.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
هیچ عملی به‌صورت تصادفی یا پراکنده اتفاق نمی‌افتد، بلکه همه‌چیز قسمتی از یک برنامهٔ کاملی است که مرا به‌طرف خود هدایت می‌کند.
امیر محمد میرزائی
ما به‌طور کامل متولد شده و به این دنیا آمده‌ایم. ما همه چیزهایی را که بخواهیم بشویم، اکنون هستیم.
امیر محمد میرزائی
من اکنون اعتقاد دارم که هرچه در زندگی بر ما می‌گذرد، نهایتاً برای خیر ماست. تا این تضادها در زندگی نباشند و اتفاق نیفتند، قادر به دیدن حقیقت وجود خودمان نخواهیم بود؛ به‌عبارت‌دیگر شاید تا درد و ترس و زجرکشیدن در کار نباشد، درک و فهم عشق و زیبایی و پذیرفتن در زندگی برایمان میسر نمی‌شود.
امیر محمد میرزائی
وظیفهٔ اصلی تو این است که خودت را دوست داشته باشی و برای خودت ارزش قائل شوی و این طرز فکر را در همه‌جا با خودت داشته باشی تا وقتی هر جا که می‌روی به همین صورت دوستت داشته باشند،
امیر محمد میرزائی
دست‌انداخته‌شدن توسط دیگران در دوران بچگی و نوجوانی تغییرات عمیقی در شخصیت افراد ایجاد می‌کند. اگر این دست‌انداختن‌ها طولانی‌مدت ادامه یابند، می‌توانند نقطه‌نظر شخص دربارهٔ دنیا و ایجاد رابطه با بقیهٔ افراد را حتی سال‌های بعد از آن وقایع تحت شعاع قرار بدهند و تمام توقعات او را در زمان بزرگسالی تغییر بدهند
احسان رضاپور

حجم

۲۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۲۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۳۲,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد