بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معمای کارائیب | طاقچه
کتاب معمای کارائیب اثر آگاتا کریستی

بریده‌هایی از کتاب معمای کارائیب

۴٫۳
(۱۰۴)
«حتا خيلی اوقات از حال نزديکانمان هم بی‌خبريم.» «به نظرم، مبالغه می‌کنی!» «ابدا، انسان تصويری از ديگران در ذهن خودش ساخته و پرداخته و به تصوير خودش از آن اشخاص فکر می‌کند. و چه بسا افکارش با واقعيت فاصله زيادی داشته باشند.»
امیررضا
اگر چيزی برای پنهان کردن داشته باشيد، صحبت کردن هميشه خطرناک است.
فرسا
زنده ماندن بيش‌تر از زندگی کردن ارزش دارد. وقتی انسان می‌بيند که ممکن است زندگی‌اش را از دست بدهد، آن‌وقت زندگی برايش جالب و ارزشمند می‌شود. شايد نبايد چنين باشد، ولی هست. زمانی‌که آدم قوی و جوان و سالم است زندگی پيش رو به نظر طولانی می‌آيد و آن‌قدر اهميت و ارزش ندارد. اين جوان‌ها هستند که به سادگی به دليل نااميدی و شکست در عشق يا افسردگی و ناراحتی خودکشی می‌کنند ولی پيرها ارزش زندگی را درک می‌کنند.»
امیررضا
پسر او را نگاه کرد؛ پيراهن کهنه لکدار، پاهای برهنه، ناخن‌های کثيف پا، بوی گند چربی... . از خود می‌پرسيد که چرا چنين ديوانه‌وار مجذوب اين دختر شده است. خانم مارپل نيز دقيقاً همين سؤال را از خود می‌کرد، واقعاًً که!
N.gh
انسان تصويری از ديگران در ذهن خودش ساخته و پرداخته و به تصوير خودش از آن اشخاص فکر می‌کند. و چه بسا افکارش با واقعيت فاصله زيادی داشته باشند.
Aysan
بيش‌ترين لذت زندگی‌اش اين بود که هر چيزی را که ديگران می‌گويند، به شدت انکار کند.
|قافیه باران|
نود درصد اوقات، قضاوت اوليه انسان صحيح است.
mojan
واقعاًً چند مرد متأهل پيدا می‌شود که رفتارشان شبيه مردان مجرد نباشد؟!
hamtaf
«انسان هميشه در طول حيات با مرگ روبروست.»
فاطمه
«عين داستان همان کسی است که می‌گويد روح ديده. هيچ‌کس شخصی را که ادعا می‌کند به چشم خود شبحی ديده، ملاقات نمی‌کند. هميشه نوه‌خاله‌ها و نوه‌عمه‌ها، دوستان يا دوست دوستانند که به چشم خودشان روح ديده‌اند!
فرسا

حجم

۱۹۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۱۹۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۱۳۴,۵۰۰
۹۴,۱۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد