بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نامزدی هدفمند | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب نامزدی هدفمند اثر استیون کارتر

بریده‌هایی از کتاب نامزدی هدفمند

۳٫۳
(۸)
اگر سعی می‌کنید زندگی‌تان را به نمایش‌های آبکی تلویزیون تبدیل کنید، وقت آن است که کانال تلویزیون را تغییر دهید.
mahsa
زنان باهوش می‌دانند که… همیشه هوشمندانه است قبل از اینکه به‌طور جدی با مردی درگیر ارتباط شوید، همهٔ احتمالات را بررسی کنید و این بررسی و جستجو را به بعد از جدیت یافتن ارتباط موکول نکنید.
mahsa
زنان باهوش می‌دانند که… برای برخی ارتباطات نمی‌توان معنا و هدف خاصی متصور بود. در فیلم‌ها، مردان به این درک می‌رسند که رفتارشان عاقلانه نیست و بی‌معطلی به سوی «زن خوب» برمی‌گردند؛ در دنیای واقعی چنین چیزی رخ نمی‌دهد و شرایط به گونه‌ای دیگر است. برخی مردان تغییر می‌کنند، اما وقتی آن‌ها تغییر می‌کنند، اغلب زنان را نیز تغییر می‌دهند. مطمئن باشید بالاخره روزی مردی را که از نظر احساسی در شما احساس عدم امنیت خلق می‌کند، ترک می‌کنید. اگر مردی به شما می‌گوید نمی‌داند چرا او را تحمل می‌کنید، به احتمال قوی نباید تحملش کنید.
mahsa
زنان باهوش می‌دانند که… رها کردن رویایی که دارید دردناک است، اما گاهی نادیده گرفتن چنین رویایی تنها عمل هوشمندانه‌ای است که می‌توانید انجام دهید.
mahsa
زنان باهوش می‌دانند که… هر مردی که احساس ناامنی می‌کند و بدرفتار است، برایش خیلی راحت‌تر است که شما را تا سطح خودش پایین بیاورد تا اینکه خودش را تا سطح شما بالا ببرد.
mahsa
ازدواج با فردی نامناسب شبیه زندگی در زندان است، جز اینکه شما مجبور هستید غذای خودتان را درست کنید.
mahsa
در زندگی با مردی نادرست می‌توانید هزار بار تنهاتر از موقعی باشید که با هیچ مردی زندگی نمی‌کنید.
mahsa
زنان باهوش می‌دانند که… خداوند مرحلهٔ آشنایی و نامزدی را خلق کرده است تا زنان بتوانند قبل از اینکه ارتباطی جدی با مرد زندگی‌شان برقرار کنند، نقاط ضعف و ماهیت واقعی او را بشناسند، نه بعد از اینکه ارتباطی جدی و پیوندی صمیمانه برقرار شد.
mahsa

حجم

۸۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۸۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۳
۱۴
صفحه بعد