بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرگذشت آب و آتش؛ آذرگان | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب سرگذشت آب و آتش؛ آذرگان اثر بهار برادران

بریده‌هایی از کتاب سرگذشت آب و آتش؛ آذرگان

انتشارات:انتشارات پر
امتیاز:
۴.۶از ۷۴۶ رأی
۴٫۶
(۷۴۶)
ورق دارد پر می‌شود و مرکب جوهر خالی! اما این نامه نباید تمام شود... این بار تو باید پایان نامه‌ام باشی شهبانو!
مریم
ـ شهرتی که روی سنگ حک میشه، سخت و سرده. از جنس مردم نیست پس فقط ابدی میشه و دوست داشتنی نمیشه. شهرت خسروانوشیروان باید در قلب‌ها و ذهن‌ها حک بشه دایانا.
M.Zoleikani
امروز ایران ما مثل یک اسبه که داره از پرتگاه سقوط می‌کنه و هر چهار پایی که داره در هوا معلقه. اگر فقط یکی از پاها روی زمین قرار بگیره فایده‌ای نداره. حتی وضع بدتر میشه. اسب زخمی میشه و با پای شکسته سقوط می‌کنه.
sourina
شب که راز بودنت را پوشید باد که ساز دیدنت را سر داد ابر که شوق خنده‌ات را بارید من که شعر ماندنت را خواندم!
آمـيـنْٖ
زرتشت به ما وعدهٔ ظهور سه سوشیانت رو داد. که هر یک به فاصلهٔ هزار سال ظهور خواهند کرد؛ اوخشیت‌ارته به معنای کسی که قانون مقدس رو پرورش میده، اوخشیت‌نمنگه به معنای کسی که نماز رو برپامی‌داره و استوت‌ارته به معنای کسی که همه به کمکش به زندگی فناناپذیر می‌رسن. البته مردم عادی اغلب نفر سوم رو با نام سوشیانت می‌شناسن.
صابر
دعا می‌کنم نور اهورامزدا در چهره‌تان، منش پاکش در کردارتان، راستی‌اش در گفتارتان، تقوایش در پندارتان، قدرتش در شمشیرتان، خیرش در وجودتان، و فناناپذیری‌اش در ماندگاری نام‌تان باشد.
zvojdani59
به خجستگی این پیوند، من به نمایندگی از بزرگان جمع دعا می‌کنم همیشه با فر و جلال باشید، در ترقی و افزایش باشید، به کردار نیک، پندار نیک، گفتار نیک سزاوار باشید، در مزدیسنی استوار باشید، محبت داشته باشید، کامیاب و کامروا باشید، فرزندان شایسته‌ای داشته باشید و همیشه به یاد اهورامزدا مشغول باشید. اهورامزدا به این پیوند فرخندگی دو چندان عطا کند.
صابر
می‌خواهم با تو تنها باشم... این نیز از همان جملات شاعرانه و دوست‌داشتنی‌ست!
صابر
ساکت می‌شوم. صدایی از کارن شنیده نمی‌شود. نباید هم شنیده شود. مرگ معنایش همین است. پایان... پایان صدا، پایان نگاه، پایان زندگی، پایان عشق... عشق!
صابر
ـ همهٔ زن‌ها قلب کوچکی دارن، به خصوص در برابر مردی که قلب‌شون رو تصاحب کرده.
sara
نداشتنت سخت است. بسیار سخت است اما بهتر از نبودن توست. پس در کنارم باش. هرقدر بخواهی برایت صبر می‌کنم فقط در آن روز که تاج پادشاهی بر سر می‌گذارم، تو ملکهٔ من باش. بگذار به گذشته برگردیم. خودت را روی تختت تصور کن و دوباره به من اجازه بده کنارت بنشینم. اجازه بده به چشمانت نگاه کنم و بپرسم می شود ملکهٔ من باشی؟
red rose
ـ همیشه بخند دایانا. مهم نیست به چی، فقط... بخند که وقتی می‌خندی، همه‌چیز تو قلبم سر جاشه.
red rose
چیز مهم‌تری هست که من رو کنار تو نگه می‌داره. ـ چه چیزی دایانا؟ ـ اینکه برام می‌جنگی. به خاطر بودنم و داشتنم تلاش می‌کنی. این ارزشمندترین هدیه‌ایه که یک مرد می‌تونه به همسرش بده.
Shamini
در مورد هر مسئله‌ای با هم صحبت کنید. کوچک‌ترین دلگیری رو از هم پنهان نکنید. اجازه ندید زخم‌های کوچک روی هم جمع بشن. مطمئن باش هر زمان سکوت کنید پایان رابطه‌تون خواهد بود.
Shamini
همهٔ زن‌ها قلب کوچکی دارن، به خصوص در برابر مردی که قلب‌شون رو تصاحب کرده.
Ftm.shf
ـ من از دین می‌ترسم. دین در طول تاریخ بیشتر به ضرر مردم کار کرده تا به نفع‌شون.
elina
وقتی آدم‌ها نزدیکان‌شون رو از دست میدن، اول باور نمی‌کنن. حتی انکار می‌کنن اما بعد به خودشون میان و گریه می‌کنن و برای اتفاقی که افتاده سوگواری می‌کنن. بعد از این مراحل هم عادت می‌کنن. اما انگار تو اول باور کردی و سوگواری کردی، حالا داری انکار می‌کنی. این‌طوری دیگه عادت نمی‌کنی دایانا.
Parla Pashayy
ـ اینکه برام می‌جنگی. به خاطر بودنم و داشتنم تلاش می‌کنی. این ارزشمندترین هدیه‌ایه که یک مرد می‌تونه به همسرش بده.
دلتنگِ ماه
یکی از تاوان‌های قدرت همینه. دوستانی رو از دست میدی و تنهاتر میشی.
دلتنگِ ماه
پس واقعا عشق ساختنی است. عشق را باید نشان داد، تا ابد باید تحکیمش کرد و به دنبال بهانه‌ای برای اثباتش گشت.
دلتنگِ ماه

حجم

۵۰۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

حجم

۵۰۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان