بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید

۵٫۰
(۴)
هر آنچه از سوی خداوند به ما برسد نیکو و پرفایده خواهد بود. اگر به آنچه انجام می‌دهیم ایمان قلبی داشته باشیم، اگر به خداوند اعتقاد داشته باشیم و توکل بر او کنیم خداوند ما را غرق در نعمات خود می‌کند.
صابر
انسانهای تنبل همیشه توقع دارند که در کمترین زمان ثروتمند شوند اما انسانهای موفق و واقع‌بین تمام انرژی خود را به کار می‌گیرند تا در اولین فرصت هوش مالی خود را در جهت خواسته خود تقویت کنند.
صابر
"مرغی که از قفس پرید دیگر باز نخواهد گشت". در مورد سرمایه‌گذاری نیز همین‌طور است. پولی که از دست رفت هرگز دیگر به سوی ما بازنمی‌گردد.
صابر
احمقانه‌ترین کار در دنیا این است که وانمود کنیم باهوش هستیم و همه چیز را می‌دانیم. انسان درست همان زمانی که فکر می‌کند باهوش است در احمقانه‌ترین حالت ممکن قرار دارد.
صابر
خیلی از ما عبارت "جهش کوانتومی" را بسیار شنیده‌ایم. ممکن است این عبارت را به کرات در زمانی که چیزی افزایش غیرعادی و نجومی پیدا می‌کند شنیده باشید. به عبارت دیگر، ۱+۱ هرگز برابر با ۲ نیست. در جهش کوانتومی پول ۱+۱ برابر با ۵، ۶ و یا ۷ است. به عبارت دیگر، اگر کسی با اراده کار کند و خانه‌ای محکم از آجر بنا سازد جهش کوانتومی شامل حالش خواهد شد.
صابر
فردای ما را همان کارهایی را که امروز انجام می‌دهیم می‌سازند.
صابر
اگر می‌خواهی ثروتمند شوی باید یاد بگیری دقیقاً متفاوت از آنچه که اکنون پذیرفته‌ای، فکر کنی.
صابر
هر دنیایی قابل ساختن است. می‌توان آن را در ذهن ساخت اما در واقعیت در آن زندگی کرد
صابر
همه مشکلات مالی دارند، چه صاحب تجارت باشیم چه فقیر و نیازمند. تنها چیزی که در این میان مهم است این است که ما در مقابل این مشکلات چه واکنشی از خود نشان می‌دهیم.
صابر
تمام چیزی که ما داریم فقط همین امروز است
صابر

حجم

۵۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۵۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان