بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها) اثر ماکس گرسون

بریده‌هایی از کتاب سرطان درمانی؛ گزارش‌هایی درباره‌ی پنجاه نوع سرطان (مجموعه‌ای از تجربه‌ها)

نویسنده:ماکس گرسون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأی
۴٫۲
(۵)
نتایج ثمربخشی که من در این کتاب آن‌ها را ذکر کرده‌ام، زمانی میسر شد که من نقش تغذیه و تأثیر آن را بر سوخت‌وساز بدن درک کردم و با شناسایی این واقعیت توانستم بدن را از وجود سموم پاک کنم.
Sadegh hosseini
این مقیاس‌ها نشانگر این است که مینرال‌ها و آنزیم‌ها چگونه عمل می‌کنند و الکتریسته چه‌طور در سلول‌ها جاری می‌شود تا آنزیم‌های اکسید شده دوباره فعال شوند؛ این علائم و نشانه‌های دیگر، بهبود یا کمبودی را به ما نشان می‌دهند که در سوخت‌وساز وجود دارد. با خوب یا بد شدن عمل سوخت‌وساز چگونگی جریان درمان مشخص می‌شود.
Sadegh hosseini
ما این علائم را به عنوان بیماری نمی‌شناسیم، بلکه آن‌ها را مقیاس‌هایی می‌دانیم که چگونگی سوخت‌وساز بدن را نشان می‌دهند. این مقیاس‌ها نشانگر این است که مینرال‌ها و آنزیم‌ها چگونه عمل می‌کنند و الکتریسته چه‌طور در سلول‌ها جاری می‌شود تا آنزیم‌های اکسید شده دوباره فعال شوند؛ این علائم و نشانه‌های دیگر، بهبود یا کمبودی را به ما نشان می‌دهند که در سوخت‌وساز وجود دارد. با خوب یا بد شدن عمل سوخت‌وساز چگونگی جریان درمان مشخص می‌شود.
Sadegh hosseini
ما پزشک‌ها عادت کرده‌ایم، بنا به نحوهٔ تعلیم و تربیتی که در دانشکده‌های پزشکی اندوخته‌ایم، به سراغ علائم بیماری‌ها برویم و آن‌ها را درمان کنیم؛ بدون این‌که به علت بیماری‌ها کاری داشته باشیم. در کتاب‌ها تنها علائم بیماری‌ها را در هر عضوی مطالعه، توضیح و تشریح می‌کنند و در این کتاب‌ها علائم بیماری‌ها چنان توضیح داده می‌شوند که ما بتوانیم با چشم خود یا ابزار پزشکی دیگر مانند عکسبرداری و غیره آن‌ها را ببینیم.
Sadegh hosseini
دکتر "پین کار" می‌نویسد: "علم بر مبنای حقایق پایه‌گذاری شده است؛ مانند خانه‌ای که بر پایه‌های سنگی ساخته شده است، اما جمع‌آوری مقداری حقیقت، تمام علم نیست! همچنان که یک خانه نیز تمام سنگ‌ها را در بر نخواهد گرفت."
Sadegh hosseini
نیروی حیات‌بخشی که بدن ما به آن نیاز دارد، فقط با استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه‌ای تأمین می‌شود که به‌گونه‌ای طبیعی و بیولوژی تهیه شده باشند و این محصولات در فصول مختلف در محیط زندگی ما عرضه می‌شوند.
Sadegh hosseini
یکی از وظایف درست روش درمانی این است که قدرت خود درمانی بیولوژی بدن را تقویت کند. روش درمانی دکتر گرسون نیز که خارج از بدن انسان به کار گرفته می‌شود، مبتنی بر این روش است؛ یعنی در آن تدابیری اتخاذ می‌شود که به وسیلهٔ آن‌ها بدن و روان شخص از وجود موانع و سموم پاک شود تا اندام‌ها بتواند اعمال حیاتی خود را بازسازی کنند.
Sadegh hosseini

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد