بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب از خودت راضی باش، اما از خود راضی نه! | طاقچه
کتاب از خودت راضی باش، اما از خود راضی نه! اثر فریبا جعفری نمینی

بریده‌هایی از کتاب از خودت راضی باش، اما از خود راضی نه!

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر
از امروز به مدت یک هفته، به تمام کلماتی که هنگام سخن گفتن در مورد خودتان به‌کار می‌برید دقت زیادی کنید، چه در سخن گفتن با صدای بلند و چه در افکار و احساسات خود! برای هر کلمه‌ای که اثری از شرم، ترس و بی‌ارزشی دارد و شما درباره خود از آن استفاده می‌کنید، کلمه‌ای بیابید که معنایی متضاد با آن داشته باشد، معنایی که به شما ارزش، شجاعت و جسارت ببخشد.
مروه
بعضی خود را مادر یا همسر دلسوزی می‌دانند، عده‌ای هم می‌خواهند با توجه نکردن به خویشتن، به خدا خدمت کنند و...، اما باید باور کنید که هیچ‌کدام از این‌ها صحت نخواهد داشت مگر اینکه شما بتوانید خود را دوست بدارید.
علیرضا الماسی
عشق از جایگاه برتر و کاملی برمی‌آید در حالی که تکبر و غرور، ناشی از کمبود و نقصان و
علیرضا الماسی
عشق از جایگاه برتر و کاملی برمی‌آید در حالی که تکبر و غرور، ناشی از کمبود و نقصان و
علیرضا الماسی
با اعتمادبه‌نفس‌ترین مردمان، آن‌هایی هستند که به‌راحتی می‌توانند با خود شوخی کنند و به خود و اشتباه‌های خود بخندند. اگر به خود باور داشته باشید، حرف‌های دیگران را زیر ذره‌بین قرار نخواهید داد تا بدانید چه نیتی در پشت آن نهفته است. حس شوخ‌طبعی، خندیدن و ساده گرفتن همه چیز موجب می‌شود تا انرژی مثبتی که در خود به‌وجود می‌آورید در ذهن و جسم شما بماند و دیگران نتوانند حس خوشایند خوشبختی را از شما بدزدند.
مروه
برای اینکه بتوانید ذهن خود را راحت‌تر تربیت کنید بهتر است از یک عمل فیزیکی کمک بگیرید زیرا راحت‌تر و پررنگ‌تر بر ذهن شما نقش می‌بندد. هنگام حمام، همزمان با شستن جسم خود، تصور کنید که افکار منفی نیز با کف‌های صابون که روی زمین سُر می‌خورند، به زمین می‌ریزند و ذهن‌تان نیز چون پوست‌تان پاک می‌شود. حمام کردن با این روش ذهن شما را از تفکرات منفی‌ای که آن را فراگرفته است، منحرف می‌کند و روحیه شادابی به شما می‌دهد و اگر هر بار این کار را انجام دهید، ناخودآگاه با حمام کردن، ذهن‌تان نیز از افکار منفی پاک خواهد شد.
taranom

حجم

۱۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد