بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قوانین ثروت | طاقچه
کتاب قوانین ثروت اثر ریچارد تمیلار

بریده‌هایی از کتاب قوانین ثروت

۳٫۷
(۱۵)
قانون ۴: اهدافتان را از دیگران مخفی نگه دارید
صابر
به‌گونه‌ای کار کنید که گویی به پول آن نیاز ندارید
sorena
هر روز با یک صفحهٔ سفید و روشن آغاز می‌شود، بنابراین بی‌توجه به این‌که دیروز چه کار کرده‌اید، امروز از نو آغاز می‌شود
صابر
انجام دادن کاری همواره بهتر از انجام ندادن هیچ کاری است.
sorena
زمانی یک خلافکار بزرگ را می‌شناختم. او به من گفت خلافکار بودن اصلاً جالب نیست. در واقع او مجبور بود بیش از بقیهٔ افراد قانونمند باشد. می‌گفت نمی‌تواند خطرپذیری کند و کاری کند که پلیس به‌خاطر سرعت زیاد یا یک خلاف رانندگی کوچک او را جریمه کند؛ نمی‌تواند در مهمانی‌های شبانه تا دیروقت حضور داشته باشد، چراکه ممکن است سر و کلهٔ پلیس پیدا شود؛ نمی‌تواند اتومبیل زیبایی داشته باشد، چرا که توجه همه به سمت او جلب می‌شود؛ نمی‌تواند زندگی اشرافی و تجملاتی داشته باشد، چراکه ممکن است مورد توجه همگان قرار گیرد.
abcd
بیشتر مردم ترجیح می‌دهند تلویزیون تماشا کنند و دوست ندارند از چالهٔ فقرشان بیرون بیایند
Mohsen Asadi
بخشی از پولتان را به‌منظور تولید مثل کنار بگذارید. - بخش کوچکی از سودتان را خرج کنید. - بیشتر سودتان را دوباره روی یک سهام شرکتی خوب و سالم سرمایه‌گذاری کنید. - این چیزها را نزد خودتان نگه دارید.
صابر
قانون شمارهٔ ۱ بود: «هر کسی می‌تواند پولدار باشد.» فقط لازم است قدری به خودتان فشار بیاورید.
علاقه مند کتاب
اگر ما فقط به خاطر پول کار می‌کنیم، خیلی منطقی است که به اندازه‌ای که می‌توانیم و می‌خواهیم پول در بیاوریم. اگر کاری که انجام می‌دهید را دوست دارید اما پولی در آن نیست، باید یک استراتژی برای خلق ثروت ایجاد کنید که به کار روزتان متکی نباشد. خیلی عالی است که شغلتان را دوست دارید، اما اگر دوست دارید ثروتمند شوید باید مطمئن شوید که آن‌قدر مشغول کارتان نیستید که فراموش کنید چگونه قصد دارید با این کار ثروتمند شوید. باید بتوانید اقدامات و استراتژی‌های دیگری خلق کنید تا درآمد دوم یا روش جایگزینی دیگری برای درآمدزایی ایجاد کنید.
sorena
مانند پولدارها لباس بپوشید تا مردم فکر کنند شما واقعاً پولدار هستید و با شما همان‌گونه برخورد کنند. در مورد سبک‌ها و رده‌های لباس پوشیدن و شیک‌پوشی بیشتر بدانید؛ در مورد لباس پوشیدن افراد ثروتمند بیشتر بدانید. اگر مانند افراد فقیر لباس بپوشید، به‌طور حتم مانند فقرا با شما برخورد خواهد شد.
صابر

حجم

۳۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد