بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انجمن شاعران مرده | صفحه ۱۵ | طاقچه
کتاب انجمن شاعران مرده اثر زهرا طراوتی

بریده‌هایی از کتاب انجمن شاعران مرده

۴٫۳
(۵۰۹)
چارلی گفت: «سلام! آقای کیتینگ! از دیدن‌تون خوش‌بختم!» کیتینگ سمت چارلی رفت. آرام نامه را از دستش گرفت، تا زد و توی جیبش گذاشت و گفت: «زن‌ها کلیسای جامع‌اند، پسرها! در اولین فرصتی که یافتید، یکی از اون‌ها رو برای عبادت انتخاب کنید.»
AasemOon
«در میان مردمان کاملاً تنها باش، تا بفهمی چقدر توان ایستادگی داری!»
AasemOon
«زن‌ها کلیسای جامع‌اند، پسرها! در اولین فرصتی که یافتید، یکی از اون‌ها رو برای عبادت انتخاب کنید.»
Elaheh
کیتینگ سمت چارلی رفت. آرام نامه را از دستش گرفت، تا زد و توی جیبش گذاشت و گفت: «زن‌ها کلیسای جامع‌اند، پسرها! در اولین فرصتی که یافتید، یکی از اون‌ها رو برای عبادت انتخاب کنید.»
samira
گر دربارهٔ چیزی اطمینان دارید خودتون رو مجبور کنید تا به اون از دریچهٔ دیگه‌ای نگاه کنید. حتی اگه به نظرتون اشتباه یا احمقانه باشه. وقتی چیزی می‌خونید، فقط به این فکر نکنید که نویسنده چی می‌گه، بلکه زمانی رو صرف کنید و ببینید خودتون چی فکر می‌کنید.
Sara Lalehzari
«چگونه عشق ورزیدن را به من می‌آموزی؟ به خودت بیاموز که من خود استاد بی‌چون و چرای عشق ورزیدنم. باشد که خداوندگار عشق ـ اگر وجود داشته باشد ـ عشق ورزیدن را از من بیاموزد.»
Shaghayegh
تو شعر می‌خونی چون عضوی از نژاد بشر هستی چون نژاد بشر، سرشار از شور و عشق و احساسه! پزشکی، قانون، بانک‌داری، این چیزها برای حفظ و ادامهٔ بقای زندگی لازم‌ان. اما شعر، ادبیات، عشق و زیبایی چی؟ این‌ها چیزهایی‌ان که ما به خاطرش زنده‌ایم و نفس می‌کشیم!
Shaghayegh
سر قبری که توش مرده نیست، شیون نمی‌کنن.
اژدهای کوچک
سر قبری که توش مرده نیست، شیون نمی‌کنن.
اژدهای کوچک
‫«غرق در خیال فرداییم ‫وقتی فردایی در کار نیست ‫غرق در اندیشهٔ شکوه پیروزی ‫وقتی به‌راستی آن را نمی‌خواهیم ‫غرق در اندیشهٔ روزی تازه‌ایم ‫وقتی روز تازه همین امروز است ‫از جنگ می‌گریزیم ‫وقتی باید با آن بجنگیم.»
peg

حجم

۱۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان