بریده‌های کتاب نویسنده شدن
کتاب نویسنده شدن اثر دروتیا برند

کتاب نویسنده شدن

هر نویسنده، نمونهٔ سعادتمندی از شخصیت دوگانه است،
Gisoo
تو شخصیتی را به آرامی و به کمک دیالوگ بسط می‌دهی. اگر همهٔ زمان و کاغذهای دنیا را در اختیار داشتی، می‌توانستی تنها با استفاده از دیالوگ به هدفت برسی، اما باید حساب فضا و کارآیی متن را هم بکنی.
آلوین (هاجیك) ツ
با استفاده از یک لیوان یا جسمی دایره‌شکل، دایره‌ای بر روی یک صفحه کاغذ بکشید؛ سپس دو خط عمود متقاطع صلیب‌شکل وسط آن رسم کنید. نخی به طول حدود چهار اینچ را به یک حلقه یا کلید سنگین گره بزنید. انتهای نخ را با حلقه‌ای که مثل یک آونگ به آن آویزان است، در فاصلهٔ یک اینچی بالای کاغذ روی نقطهٔ تقاطع صلیب نگه دارید. حالا حول دایره فکر کنید، با چشم محیط دایره را دنبال کنید و حلقه و ریسمان را کامل به فراموشی بسپارید. پس از چند لحظه آونگ کوچک شروع به تاب خوردن در جهتی می‌کند که شما انتخاب کرده‌اید. ابتدا در دایرهٔ کوچکی تاب می‌خورد اما هرچه می‌گذرد پیوسته دور می‌گیرد. سپس در ذهن خود، جهت را برعکس کنید و با چشم محیط دایره را در جهت دیگر دنبال کنید...
arash
اگر بتوانید کشف کنید چه‌جور آدمی هستید و به‌راستی دربارهٔ موضوعات مهم زندگی چه عقیده‌ای دارید، آن‌گاه می‌توانید داستانی صادقانه، اصیل و یگانه بنویسید. اما این‌ها «اگر» های بسیار بزرگی هستند، و برای رسیدن به ریشهٔ عقاید راسخ خود، کندوکاوها لازم است.
محمد تاجیک
تقریبا هیچ‌کس نخواهد گفت که شاگردهای نقاشی سزان، یا شاگردهای پیانوی کورتو،‌ با یک روان‌شناس باهوش حال و روز بهتری می‌داشتند، یا این‌که یک مهندس جوان واقعا به مرشدی از بمبئی نیاز دارد
arash
داستان فراهم‌آورندهٔ تنها فلسفه‌ای است که بسیاری از خوانندگان می‌شناسند؛ داستان معیارهای اخلاقی، اجتماعی و مادی آن‌ها را بنا می‌نهد؛ داستان پیش‌داوری‌های آن‌ها را تثبیت و یا ذهن آن‌ها را به جهانی وسیع‌تر باز می‌کند.
°~pinaar~°
ارزش یک موضوع به این بستگی دارد که نویسنده در آن چه می‌بیند و چقدر می‌تواند در آن عمیق بنگرد.
Ana
معمولا طوری با نهایت حسن‌نیت دست به کار ایجاد عادتی جدید و امحای عادتی قدیمی می‌شویم که به سنجیده‌ترین وجه ممکن در مغایرت با اهداف ما قرار دارد. هرگاه در این صفحات به نصیحتی برخوردید، توصیه می‌کنم ستون فقرات خود را راست نکنید، دندان به هم نسایید، مشت گره نکنید و در پرتو این فکر که یا این کار را انجام می‌دهید یا هیچ، سراغ این تجارب نروید.
arash
اصالت، نه تقلید فضیلت نویسندگان اصیل دقیقا این است که از کاری که مقلدان‌شان با تواضع تمام انجام می‌دهند امتناع کرده‌اند. هر نویسندهٔ اصیل تصویری از جهان داشته و شروع به نوشتن آن کرده است، و کارش صراحت و قدرت تمام آثاری را دارد که بدون دور افتادن یا تحریف، از هستهٔ مرکزی شخصیت او برمی‌آیند.
محمد تاجیک
اولین گام به سوی نویسنده شدن، مهار ناخودآگاه با دست نویسنده است.
پویا پانا

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد